के वे पी रामचंद्र राव सियासत में दुबारा सरगर्मी के लिए कोशां

आँजहानी वाई ऐस राज शेखर रेड्डी के दौर-ए-हुकूमत में अहम रोल अदा करने वाले रुकन राज्य सभा डाक्टर के वे पी रामचंद्र राव फिर एक बार रियासत की सियासत में अपने लिए अहम रोल तलाश कररहे हैं। राज शेखर रेड्डी के इंतिहाई बाएतिमाद साथी रामचंद्र राव हुकूमत के तमाम अहम फ़ैसलों में सयासी मुशीर की हैसियत से शामिल थे

लेकिन राज शेखर रेड्डी की मौत के बाद उन की अहमीयत में कमी वाक़ै होगई ताहम रियासत में हालिया सियासी तबदीलीयों और वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी की बढ़ती मक़बूलियत के पेशे नज़र कांग्रेस आला कमान ने भी जगन मोहन रेड्डी पर क़ाबू पाने के लिए रामचंद्र राव की ख़िदमात हासिल करने का फ़ैसला किया है।

बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ कांग्रेस के युवराज राहुल गांधी से इन दिनों रामचंद्र राव काफ़ी क़रीब होचुके हैं और रियासत के सयासी हालात के बारे में राहुल गांधी उन से वक़तन फ़वक़तन मालूमात हासिल कर रहे हैं। बताया जाता है कि कांग्रेस आला कमान के वे पी रामचंद्र राव को पार्टी में अहम ज़िम्मेदारी देने पर ग़ौर कर रही है।

कांग्रेस अरकान असेंबली और क़ाइदीन की जानिब से वाई ऐस आर कांग्रेस में शमूलीयत के रुजहान को रोकने के लिए भी के वे पी रामचंद्र राव की ख़िदमात हासिल की जा रही हैं और वो सीमा आंधरा से ताल्लुक़ रखने वाले पार्टी अरकान-ए-पार्लीमैंट और अरकान असेंबली से मुसलसल रब्त में हैं।