के सी आर क़िला गोलकेंडा पर क़ौमी पर्चम लहराएं गे

तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव ने अलाहिदा रियासत तेलंगाना के क़ियाम के बाद यहां पहली मर्तबा मनाए जाने वाली यौम आज़ादी तक़ारीब के तारीख़ी क़िला गोलकेंडा में मुनाक़िद करने का फ़ैसला किया है।

उन्होंने चीफ़ सेक्रेटरी राजीव शर्मा को इस ज़िमन में तमाम ज़रूरी इंतेज़ामात करने की हिदायत की है। चीफ़ मिनिस्टर ने चीफ़ सेक्रेटरी के अलावा डायरेक्टर जनरल पुलिस और दुसरे आला ओहदेदारों से ख़ाहिश की के वो क़िला गोलकेंडा पहूंच कर वहां यौम आज़ादी हिंद तक़ारीब के इनइक़ाद के लिए किए जाने वाले इंतेज़ामात का जायज़ा लें।

क़िला गोलकेंडा पर मुनाक़िद की जाने वाली यौम आज़ादी तक़ारीब के मौके पर तेलंगाना की तारीख़ और तहज़ीब की झांकियां पेश करने काफ़ैसला भी किया गया। चीफ़ मिनिस्टर के सी आ रने इस ज़िमन में तेलंगाना के दानिश्वरों की तजावीज़ और मश्वरों का ख़ैर मुक़द्दम किया है।

चन्द्रशेखर राव‌ की हिदायत पर चीफ़ सेक्रेटरी राज्य शर्मा ने अहकामात जारी करते हुए मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को यौम आज़ादी तक़ारीब की बड़े पैमाने पर तैयारीयां करने की हिदायात दें। यहां ये बात काबिल-ए-ज़िकर हैके यौम आज़ादी तक़ारीब रिवायती लिहाज़ से हर साल परेड ग्राउंड सिकंदराबाद पर मुनाक़िद की जाती थीं।