के सी आर के बुलंद बाँग दावो से तेलंगाना क़ायम नहीं होगा

साबिक़ रियास्ती वज़ीर मुहम्मद अली शब्बीर ने कल शाम कामा रेड्डी में कांग्रेस कारकुनों के इजलास को मुख़ातिब करते हुए बताया कि सदर टी आर एस मिस्टर चन्द्र शेखर राव हमेशा अवाम के जज़बात के साथ खिलवाड़ करते हुए कामयाबी हासिल कर रहे हैं। बांसवाड़ा ज़िमनी इंतेख़ाबात में टी आर एस की कामयाबी से अलैहदा रियासत तेलंगाना का क़्याम यक़ीनी होगा।

लेकिन बांसवाड़ा की कामयाबी से अलैहदा रियासत तेलंगाना की तशकील अमल में नहीं आई है । अलैहदा रियासत तेलंगाना की तशकील सिर्फ कांग्रेस से ही मुम्किन है मिस्टर शब्बीर अली ने कहा कि चन्द्र शेखर राव 1983 से 1986 तक ख़लीज के ममालिक को रवाना के लिए सैंकड़ों नौजवानों से रक़म हासिल करते हुए उन्हें धोका दिया था और ये एक धोका बाज़ है मिस्टर चन्द्र शेखर रराओ के फ़र्ज़ंद रुकन असैंबली सिरिसिल्ला की जानिब से शब्बीर अली पर लगाए गए इल्ज़ामात को मुस्तर्द करते हुए कहा कि के टी
आर ने अवाम को धोका देते हुए हासिल कर्दा पैसों से अमेरीका में तालीम हासिल की, तुम अभी बच्चे हो तुम्हें तारीख़ मालूम नहीं है लिहाज़ा अपने वालिद की तारीख़ के बारे में मालूम करें ।

सिरिसिल्ला में कई बाफ़िंदों की मौत वाक़्य हुई है लेकिन उन के बारे में के टी आर को कोई हमदर्दी नहीं है उन्हों ने टी आर एस और बी जे पी पर सख़्त तन्क़ीद करते हुए कहा कि कामा रेड्डी में हुए चाक़ू ज़नी के वाक़ियात से उन्हें जोड़ कर उन्हें मुस्लमान के नाम पर फ़िर्कापरस्ती फैलाई गई टी आर एस अपने मुफ़ादात के ख़ातिर हैदराबाद और दिल्ली में मुझसे काम लिया है ,के सी आर के मरण बरत के मौक़ा पर सोनीया गांधी से अपार्टमेंट के लिए उन से अजुज़ वमनत की गई अगर ये बात सही नहीं है तो किसी भी मंदिर जाकर कसम खाए या फिर में किसी भी मस्जिद में हलफ़ लेने के लिए तैयार हों । अवाम के जज़बात से खिलवाड़ को बंद करने टी आर एस को इंतिबाह देते हुए मिस्टर शब्बीर अली ने कहा कि कामा रेड्डी में मुनाक़िद होने वाले ज़िमनी इंतेख़ाबात में तेलंगाना हासिल नहीं होगा ये सिर्फ़ असेंबली में अपनी नशिस्तों में इज़ाफ़ा की कोशिश है ।

मिस्टर शब्बीर अली ने सदर टी आर एस मिस्टर चन्द्र शीखर राव से सवाल किया कि कामा रेड्डी ज़िमनी इंतेख़ाबात में शहीदाँ तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले अफ़राद ख़ानदान मुक़ाबला करें कामा रेड्डी में तेलंगाना के लिए जान की क़ुर्बानी देने वाले कांस्टेबल कशटया की बेवा को मुक़ाबला कराये तो कांग्रेस पार्टी मुक़ाबला से दसतबरदारी इख्तेयार करेगी और मुल्क भर में ये एक मिसाल क़ायम होगी।

इस मौक़ा पर रुकन पार्लीमैंट मिस्टर सुरेश शटकार ने कहा कि बी जे पी, टी आर एस अवाम को धोका देते हुए अपने मक़सद में कामयाबी हासिल कर रहे हैं। मिस्टर सुरेश शटकार ने कहा कि बी जे पी के आला क़ाइदीन लोक पाल बिल पार्लीमेंट में पेश करने की सूरत में अपनी ताईद का ऐलान किया था जब बल की कामयाबी का वक़्त आया तो अपनी बात से इन्हिराफ़ करते हुए बिल को नाकाम बना दिया। इसी तरह टी आर एस हर ज़िमनी इंतेख़ाबात में टी आर एस की कामयाबी से तेलंगाना का क़ियाम यक़ीनी होगा कहते हुए कामयाबी हासिल कर रहे हैं । उन्हों ने दरयाफ़त किया कि यलारेडी और बांसवाड़ा में टी आर एस की कामयाबी के बाद भी तेलंगाना क्यों नहीं क़ायम हुआ ।

इस मौक़ा पर ज़िला को आप्रेटीव बैंक के सदर एडाला राज रेड्डी , साबिक़ सदर नशीन बलदिया के श्री निवास राव , कांग्रेस क़ाइदीन ऐम अंजनिया, मोहन रेड्डी और दीगर ने भी मुख़ातिब किया और इस मौक़ा पर तेलगुदेशम और टी आर एस से बड़े पैमाने पर कारकुनों ने मिस्टर शब्बीर अली की क़ियादत में कांग्रेस में शमूलीयत इख्तेयार की ।