कैनेडा पच्चीस हज़ार शामी मुहाजिरीन को पनाह देने के लिए पुर अज़म

कैनेडा के नव मुंतख़ब वज़ीरे आज़म जस्टिन टरूओडो ने ऐलान किया है कि उनकी हुकूमत आइन्दा बरस के आग़ाज़ से क़बल पच्चीस हज़ार शामी मुहाजिरीन को पनाह देने के अपने फ़ैसले पर अमलदरामद के सिलसिले में पुर अज़म है।

गुज़िश्ता हफ़्ते बुध के रोज़ बतौर नए मुल्की वज़ीरे आज़म अपनी ज़िम्मेदारियाँ सँभालने के एक रोज़ बाद रेडीयो कैनेडा नामी एक मुक़ामी चैनल पर बात करते हुए लिबरल पार्टी के जस्टिन टरूओडो ने कहा कि यक्म जनवरी से पहले पहले 25,000 शामी शहरीयों को पनाह देने के फ़ैसले में कोई तबदीली नहीं आई है और उनकी हुकूमत उस को अमली जामा पहनाने के सिलसिले में पुर अज़म है।

कैनेडीयन वज़ीरे आज़म टरूओडो के मुताबिक़ इस फ़ैसले पर जल्द अमलदरामद के लिए मुतअद्दिद वज़ारतों को हिदायात जारी कर दी गई हैं। उनके बाक़ौल इस मुआमले में वफ़ाक़ी हुकूमत को मुल्की सूबों और बलदियाती इदारों के साथ काम करना होगा।

वज़ीरे आज़म ने मज़ीद कहा कि कैनेडा आमद के बाद पनाह गुज़ीनों को अपने अहिले ख़ाना को सँभालने के लिए मवाक़े फ़राहम करने होंगे ताकि वो अपनी बिरादरीयों और मुल्क के लिए कारामद साबित हो सकें, बिलकुल वैसे ही जैसे माज़ी में कैनेडा पहुंचने वाले पनाह गज़ीन कर चुके हैं।