कैलीफोर्निया के क्रिस्चन कालेज में वहशयाना शूटिंग 7 हलाक

अमेरीकी रियासत कैलीफोर्निया के एक मज़हबी कालेज में एक जुनूनी तालिब-ए-इल्म ने अपने हमज माअत तलबा को अंधा धुंद फायरिंग में हलाक कर दिया । इस वाक़्या में एक हिंद नज़ाद अमेरीकी तालिबा देवेनद्र कौर भी गोली लगने से शदीद ज़ख़मी हुई है जिस को ओकलैंड के मुक़ामी हॉस्पिटल में शरीक कर दिया गया है ।

इस मुक़ाम पर ही शूटिंग का वहशयाना वाक़्या पेश आया था जिसके बाद अमेरीका में रंज-ओ-ग़म की लहर दौड़ गई है । देवेनद्र कौर के सीधे बाज़ू पर कोहनी में एक गोली पैवस्त हो गई थी । मुश्तबा हमलावर को ओकलैंड पुलिस ने गिरफ़्तार कर लिया है जिसकी मुक़ामी मीडीया ने कोरीयाइ नज़ाद 43 साला ऊन गाह की हैसियत से शनाख़्त की है ।

अक्सर महलोकेन और ज़ख्मी जुनूबी शहर कैलीफोर्निया के एक छोटे मज़हबी कालेज वैकोस यूनीवर्सिटी के तलबा हैं । ओकलैंड ट्रीब्युवन के मुताबिक़ देवेनद्र कौर ने अपने अरकान ख़ानदान से कहा कि मुबय्यना बंदूक़ बर्दार गुज़शता कई माह से कालेज से गैरहाज़िर था और कल अचानक कालेज में देखा गया ।

इसने वहां मौजूद तमाम तलबा को दीवार की सिम्त मना करते हुए खड़े हो जाने का हुक्म दिया । बादअज़ां उन पर अंधा धुंद फायरिंग शुरू कर दी । देवेनद्र कौर ने कहा कि ऊन गाह ने तलबा को बंदूक़ दिखाई थी जिस पर कई तलबा ने फ़रार होने की कोशिश की । इस दौरान देवेनद्र की सीधी कोहनी गोली लगने के सबब शदीद ज़ख्मी हो गई जब वो क्लास रूम के फ़र्श पर गिर पड़ने वाली अपनी एक साथी को उठाने में मदद कर रही थी ।

बादअज़ां देदेनद्र फ़ौरी वहां से निकल गई और अपने भाई पाल सिंह से टेलीफ़ोन पर बात की । पाल ने कहा कि इस ने मुझसे कहा कि एक शख़्स दीवाना हो चुका है मुझे गोली लगी है। वो भाग रही थी वो चीख़ रही थी इसके ज़ख्म से ख़ून बह रहा था ये बहुत ग़लत हुआ है । पाँच अफ़राद को मुक़ाम वारदात पर ही मुर्दा क़रार दे दिया गया और पाँच के मिनजुमला दो ज़ख्मी दवाख़ाना मैं जांबर ना हो सके।

देवेनद्र के वालिद बलवीर सिंह ने कहा कि वो ख़ुशनसीब हैं कि इनकी बेटी ज़िंदा बच गई है।पास्टर जोंग कम ने 10 साल क़ब्ल ईसाई वैकोस यूनीवर्सिटी क़ायम की थी जो नर्सिंग की तालीम देती है । टी वी फूटेज में कई ज़ख्मीयों को ख़ून में लत पत् हालत में एम्बूलेंस में सवार करते और नाशों को चादरों में लपेट को सब्ज़ा ज़ार पर रखते हुए दिखाया गया है ।