कोटा तनाज़ा : यू पी पी एस सी के नताइज मंसूख़

मुवाफ़िक़ रिज़र्वेशन स्टूडैंटस का शदीद रद्द-ए-अमल । समाजवादी पार्टी हुकूमत पर दग़ाबाज़ी का इल्ज़ाम
उत्तरप्रदेश पब्लिक सरविस कमीशन ने मुतनाज़ा रिज़र्वेशन पालिसी की असास पर मालना इमतिहानी नताइज मंसूख़ कर दिए जिस पर मुवाफ़िक़ रिज़र्वेशन तल्बा की तरफ़ से शदीद रद्द-ए-अमल सामने आया जिन्होंने तोड़ फोड़ मचाते हुए बरसर-ए‍इक़तेदार समाजवादी पार्टी को दग़ाबाज़ी का मौरिद इल्ज़ाम ठहराया।

एक सरकारी बयान में यू पी पी एस सी ने कहा कि कंबाइंड सियोल सरविस अप्पर सब आर्डिनेट एगज़ेमिनेशनस (मेन्स) मालना बतारीख़ 4 जुलाई 2013 के नताइज मंसूख़ समझे जाएं और नज़रसानी शूदा नताइज का जल्द अज़ जल्द ऐलान किया जाएगा। कमीशन ने कहा कि ये फ़ैसला कल मुनाक़िदा मीटिंग में किया गया।

कल रात यू पी पी एससी के ज़राए ने इन्किशाफ़ किया था कि मुतनाज़ा रिज़र्वेशन पालिसी जिस के ज़रीया ज़ात पात पर मबनी कोटे इबतिदाई मराहिल में मुतआरिफ़ कराये गए, उसे ही वापिस लिया जा रहा है। ये फ़ैसला रियासत की समाजवादी पार्टी हुकूमत की बज़ाहिर नाराज़गी के पस-ए-मंज़र में सामने आया है , जिस ने ऐसा पयाम देने की कोशिश की है कि उसे कमीशन ने ये फ़ैसला करते हुए एतेमाद में नहीं लिया, जिस ने माज़ी क़रीब में पर तशद्दुद एहतेजा का सिलसिला छेड़ दिया था।

22 जुलाई को इलहाबाद हाईकोर्ट ने नए रिज़र्वेशन सिस्टम को चैलेंज करनेवाली एक पेटीशन पर अपना फ़ैसला महफ़ूज़ रखते हुए यू पी पी एस सी को फ़ैसला सुनाने तक इंटरव्यूज़ के इनीक़ाद से रोक दिया था। अदालत ने रिज़र्वेशन पालिसी में मुतनाज़ा तरमीम करने में कमीशन की जल्दबाज़ी पर भी सवाल उठाया था जबकि ये पालिसी बताया जाता है कि तआरुफ़ के रोज़ ही नदाई वोट के ज़रीये मंज़ूर करली गई थी।

सख़्त नाराज़गी पर क़ाबू पाने की सुई को मुवाफ़िक़ रिज़र्वेशन तल्बा की तरफ़ से बरहम एहजाजों का सामना करना पड़ा, जिन्होंने एस पी ज़िला सदर पनधारी यादव की क़ियामगाह पर हमला किया और उनके गाड़ीयों, फ़र्नीचर और खिड़की के शीशों को तोड़ फोड़ का निशाना बनाया। एहतेजाजियों ने नारेबाज़ी करते हुए बरसर-ए‍इक़तेदार पार्टी पर दग़ाबाज़ी का इल्ज़ाम आइद किया और पुलिस पार्टी पहुंचने पर वहां से चल दिए।

पुलिस ने कहा कि पनधारी यादव की क़ियामगाह पर फ़ोर्सस की भारी नफ़री ताय्युनात करदी गई है और ख़ातियों को पकड़ने की कोशिशें जारी हैं।22 मुख़ालिफ़ रिज़र्वेशन स्टूडैंट लीडरों को जिन्हें 22 जुलाई को अजी टेशनस के दौरान पुलिस के साथ झड़प के पेशे नज़र हिरासत में लिया गया था, आज देर गए रहा करदिए जाने का इमकान है।