कोडनकुलम के ख़िलाफ़ एहतिजाज में जर्मन रवाबित

इत्तेलाआत(सूचना, खबर) मिली थीं जिनसे ज़ाहिर होता था कि एक जर्मन शहरी जिसे कल मुल्क से ख़ारिज कर दिया गया, कोडनकुलम न्यूक्लीयर प्रोजेक्ट के ख़िलाफ़ एहतिजाज में मुलव्वस था।

इसके ताल्लुक़ात इस प्रोजेक्ट के ख़िलाफ़ एहतिजाज करने वालों से बहुत गहरे थे। वो ऐसी सरगर्मीयों में मुलव्वस हो गया था, जो इसके टूरिस्ट वीज़ा की शराइत ( शर्त) के मुताबिक़ नहीं थीं।

चुनांचे इसे मुल्क से ख़ारिज कर दिया गया। मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम ने आज एक प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि जर्मन शहरी को फ्रेंकफ़र्ट वापस भेज दिया गया है क्योंकि इसका किरदार हिंदूस्तानी इन शराइत ( शर्त) के मुताबिक़ नहीं था, जिनके तहत उसे सयाहती वीज़ा जारी किया गया था।

इत्तेलात ( खबर) मिली थीं जिनसे ज़ाहिर होता था कि इसके रवाबित कोडनकुलम मुख़ालिफ़ एहितजाजियों से है और इसकी ये सरगर्मी टूरिस्ट वीज़ा के क़वाइद-ओ-ज़वाबत के मुताबिक़ नहीं थीं। मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला ने ये भी इन्किशाफ़ किया कि 4 एन जी औज़ ( NGOs)के ख़िलाफ़ भी मुक़द्दमात दर्ज किए गए हैं।

इनके बारे में पता चला था कि वो बादियुन्नज़र में ग़ैरमुल्की फंड्स जो उन्हें दीगर मक़ासिद( मक्सद) के लिए हासिल हुए थे, एहतिजाज के लिए इस्तेमाल कर रहे हैं। चेन्नई से मौसूला इत्तेला के बमूजब कोडनकुलम न्यूक्लीयर पावर प्लांट के सिलसिला में तात्तुल तोड़ने की ज़िम्मेदारी अब जबकि हुकूमत तामिलनाडू की हो गई है, न्यूक्लीयर प्लांट के मुख़ालिफ़ एहितजाजियों के एक वफ़द ने आज उदय कुमार की ज़ेर-ए-क़ियादत चीफ़ मिनिस्टर तामिलनाडू जय ललीता से मुलाक़ात करके उन्हें इन सयान्ती अंदेशों से वाक़िफ़ करवाया, जिनकी बिना पर क़ुदरती गैस पर मबनी प्रोजेक्ट से अवाम को ख़तरात लाहक़ हो सकते हैं।

15 मिनट तवील मुलाक़ात के बाद अवामी तहरीक मुख़ालिफ़ न्यूक्लीयर तवानाई के कन्वीनर एस पी उदय कुमार ने जिनके वफ़द में 4 अफ़राद शामिल थे, एक प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि हिंद । रूस कोडनकुलम न्यूक्लीयर पावर प्रोजेक्ट ना सिर्फ 100 फ़ीसद महफ़ूज़ है बल्कि उन्हें चीफ़ मिनिस्टर जया ललीता से इस बारे में फ़ैसला के सिलसिला में काफ़ी तवक़्क़ुआत वाबस्ता हैं।

आज की ये मुलाक़ात रियास्ती हुकूमत को एक रिपोर्ट पेश करने के सिलसिला में थी जबकि मर्कज़ी हुकूमत इस प्रोजेक्ट को बिलकुल महफ़ूज़ क़रार दे चुकी है। उदय कुमार जिनकी तंज़ीम न्यूक्लीयर पावर प्रोजेक्ट के ख़िलाफ़ एहतिजाज की क़ियादत कर रही है, एक सवाल का जवाब देते हुए उन्होंने कहा कि इत्तेलाआत के बमूजब चीफ़ मिनिस्टर ने रास्त या बिलवासता तौर पर एहतिजाज ख़तम करने की कोई हिदायत नहीं दी।