कौमी तामीर के लीये ज़्यादा से ज़्यादा नौजवान क़ाइदीन की ज़रूरत : वज़ीर-ए-आज़म

नई दिल्ली, २९ जनवरी (पी टी आई) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने आज कहा कि मुल्क को ज़्यादा से ज़्यादा नौजवान क़ाइदीन की ज़रूरत है ताकि कौमी जद्दोजहद के मुख़तलिफ़ शोबों में इख़तराई तवानाई और हौसला मंदी के साथ तरक़्की कर सकें।

वज़ीर-ए-आज़म ने कहा कि हमारे मुल्क के नौजवानों पर मेरा अज़ीम एकान् है। बलअशबा उन्हें बेहतरीन मौक़ा देना चाहिऐ। अगर उन्हें मौक़ा मिले तो वो ख़ुद को बुलंद करेंगे।

यहां परेड ग्रांऊड पर मुनाक़िदा एन सी सी की कौमी रैली से ख़िताब करते हुए वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह जिन्होंने एन सी सी के पुरअसर परेड की सलामी ली, कहा कि मुख़तलिफ़ शोबों में एन सी सी का तआवुन काबिल सताइश है।

मुझे ये जान कर ख़ूशी होती है कि एन सी सी कैडटस ने मुम्बई में सिलसिला वार बम धमाकों के बाद मुतासरीन की मदद करने के लीये दिन रात मेहनत की। इस के अलावा गुज़शता साल ज़लज़ला के बाद भी इन कैडटस ने परेशान हाल अवाम की मदद की। वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने दीगर मुमालिक से आने वाले एन सी सी कैडटस से भी नेक तमन्नाओं का इज़हार किया।

ये कैडटस हिंदूस्तान से दोस्ती , मुहब्बत और अमन का पयाम ले जाएंगे। एन सी सी मार्च पास्ट के बाद एन सी सी के 3 शोबों से ताल्लुक रखने वाले कैडेटस ने अपनी महारत का मुज़ाहिरा किया।