क्विटोरा ने पुन पसीफ़ीक ख़िताब जीत लिया

साबिक़ विंबलडन चैंपिय‌न पेट्रा क्विटोरा ने ख़िताबी मुक़ाबले में जर्मनी की अनजीलक करबर को एक मसह बिकती मुक़ाबले में 6-2 0-6 6-3से मात‌ देते हुए पेन पसीफ़ीक ओपन ख़िताब जीत लिया।

एक घंटा 39 मिनट तवील इस मुक़ाबले में चेक जमहूरिया खिलाड़ी ने दूसरे सीट में इंतिहाई खराब‌ मुज़ाहरा के बावजूद कामयाबी हासिल की। दूसरे सीट में जहां क्विटोरा एक भी गेम अपने नाम नहीं कर‌पाई थीं वहीं उन्होंने तीसरे और फ़ैसलाकुन सीट में तेज़ी के साथ मुक़ाबला पर क़ाबू पाते हुए 4-0की सबक़त हासिल करली थी जिस के बाद करबर ने वापसी करते हुए 3 मैच प्वाईंटस बचाए।

कामयाबी के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कोवेतवा ने कहा कि दूसरे सीट में मेरी रफ़्तार किस क़दर धीमी होचुकी थी और मैंने उस दौरान चंद आसान निशानात भी हरीफ़ खिलाड़ी को दे दिए लेकिन तीसरे और फ़ैसलाकुन सीट में जारिहाना रवैया इख़तियार किया जिस की बदौलत मुक़ाबले का नतीजा मुख़्तलिफ़ रहा।

क्विटोरा जिन्होंने 2011 में विंबलडन ख़िताब हासिल किया है वो रवां साल‌ दूसरे ख़िताब के ज़रिया मजमूई तौर पर अपने केरियर का ग्यारहवां ख़िताब हासिल कर लिया है। दूसरी जानिब करबर रवां सीज़न अपने पहले और केरियर में मजमूई तौर पर तीसरे ख़िताब के लिए कोशां थी। इस कामयाबी के बाद ख़ातून ज़मुरे की आलमी दर्जा बंदी में क्विटोरा को चार मुक़ामात का फ़ायदा होगा और वो ग्यारवें मुक़ाम से सातवें मुक़ाम पर पहुंच जाएंगी।