खराब‌ निज़ाम पर असेंबली में बी जे पी का शोर

बी जे पी अरकान ने आज बिहार असेंबली में तक़सीम ग़िज़ा के खराब‌ निज़ाम के ख़िलाफ़ ज़बरदस्त शोर-ओ-गुल किया जहां उन का कहना है कि अनाज हकदार‌ तक नहीं पहुंच रहा है। शोर-ओ-गुल को देखते हुए स्पीकर उदय नारायण चौधरी ने ज़ुहराना के वक़फ़ा तक असेंबली की कार्रवाई को रद‌ करदिया।

जैसे ही वक़फ़ा सिफ़र का आग़ाज़ हुआ, क़ाइद अपोज़ीशन नंदकिशोर यादव ने इल्ज़ाम आइद किया कि गरीबों को ताज़ा राशन कार्ड्स जारी नहीं किए जा रहे हैं जिसके नतीजा में गुजिश्ता पाँच माह से उन्हें अनाज नहीं मिल रहा है। इस मुआमला को संगीन क़रार देते हुए यादव ने हुकूमत से फ़ौरी जवाबतलब किया।

जैसे ही उन्होंने अपनी मुख़्तसर तक़रीर ख़त्म की, बी जे पी अरकान ने रियासती हुकूमत के ख़िलाफ़ नारेबाज़ी शुरू करदी और जे डी (यू) हुकूमत पर तन्क़ीद करते हुए तहरीर किए गए बे एनर्स लहराए। इस के बाद बी जे पी के तकरीबन एक दर्जन एमएल एज़ ऐवान के बीच‌ में पहुंच गए और रियासती हुकूमत के ख़िलाफ़ नारेबाज़ी करते हुए गरीबों को अनाज तक़सीम करने का मांग किया।

इस दौरान स्पीकर ने उन्हें ख़ामूश करने की कोशिश की लेकिन उनकी नारेबाज़ी का सिलसिला जारी रहा जिसके बाद दोपहर दो बजे तक ऐवान की कार्रवाई रद‌ करदी गई।