ख़लीज-ए-फारस में कशीदगी, ख़ाम तेल की क़ीमतों में इज़ाफ़ा

सिंगापुर 6 दिसमबर (ए एफ़ पी) ईरानी फ़ौज की जानिब से अमरीकी ड्रोन (तय्यारा) मार गिराए जाने के दावे और इस के बाद पैदा शूदा सूरत-ए-हाल के इलावा यूरो बोहरान को बचाने फ़्रांस ।जर्मन कोशिशों के दौरान एशियाई मार्किट में ख़ाम तेल की क़ीमतों में ज़बरदस्त इज़ाफ़ा होगया है । न्यूयार्क के सब से बड़ी कंट्टर एक्ट कंपनी ने कहा है कि एक बयारल ख़ाम तेल की क़ीमत 33 सेंट्स के इज़ाफ़ा के साथ 101.29 फ़ी बयारल तक पहुंच गई है जबकि बरेनट नॉर्थ सी ख़ाम तेल की कंपनी ने जनवरी के लिए 48 सेंट्स के इज़ाफ़ा के साथ 110.42 अमरीकी डालर फ़ी बयारल मुक़र्रर की है ।

फ़लिप फ्यूचर्स इदारा ने अपनी रिपोर्ट में कहा है कि ईरान के मसला पर पैदा शूदा सयासी-ओ-जुग़राफ़ियाई कशीदगी के सबब ख़ाम तेल की क़ीमतों में भारी इज़ाफ़ा हुआ है । ईरान की फ़ौज ने कहा है किअफ़्ग़ान सरहद से मुत्तसेला अपने इलाक़ा में दाख़िल होने वाले एक अमरीकी फ़ौजी तय्याराको मार गिराया गया है जो दरअसल इलाक़ाई हदूद की ख़िलाफ़वरज़ी पर जवाबी कार्रवाई का नतीजा था।

तहरान के एक अख़बार ने ईरानी पारलीमानी इक़तिसादी कमीशन के सरबराहके हवाला से ख़बरदार किया कि अगर अमरीका और योरोपी यूनीयन इस्लामी जमहूरीया ईरान के ख़िलाफ़ मज़ीद मआशी पाबंदीयां आइद करेंगे तो फ़ी बयारल ख़ाम तेल की क़ीमत 250 अमरीकी डालर तक पहुंच सकती है । इस दौरान यूरो को बोहरान से बचाने केलिए जर्मनी और फ़्रांस के क़ाइदीन की तरफ़ से तलब करदा इजलास के पेशे नज़र आलमीताजरीन तेल की क़ीमतों के बारे में मुहतात रवैय्या इख़तियार कर रहे हैं।