ख़वातीन पर इस्लामी लिबास ज़ेब-ए-तन करने का लज़ूम नहीं

रोबात 11 दिसमबर (एजैंसीज़) मराक़िश के पहले नामज़द इस्लामी वज़ीर-ए-आज़म अबदुल्लाह बिन क़राइन ने बताया कि इन की हुकूमत ख़वातीन पर इस्लामी लिबास ज़ेब-ए-तन करने कोई जबर या ज़बरदस्ती नहीं करेगी। मशरिक़-ए-वुसता में अवामी इन्क़िलाब के बाद मिस्टर अबदुल्लाह की जस्टिस ऐंड डीवलपमनट पार्टी एक नई इस्लामी तहरीक के रूप में सामने आई है जिस ने इंतिख़ाबात में नन्नाईयाँ कामयाबी हासिल की।

पार्टी ने मुल्क मेंताक़तवर सैकूलर हुकूमत के निज़ाम को राइज करने का फ़ैसला किया है । इलावा अज़ींमुल्क में बैरूनी सरमाया कारों को भी राग़िब किया जाएगा जबकि सय्याहों की आमदअवामी इन्क़िलाब और सयासी बोहरान के दरमयान रुक गई थी। उसे भी इंशाअल्लाह बहाल किया जाएगा। मलिक को सयाहत के शोबा से ख़ातिरख़वाह रीवैन्यू हासिल होता है। मिस्टर अबदुल्लाह के मुताबिक़ उन्हें इस बात पर फ़ख़र है कि मुल्क में इस्लामी जमहूरीयत क़ायम होने जारी है।

उन्हों ने कुछ चुनिंदा अख़बारी नुमाइंदों को मदऊ किया था और उन से गुफ़्तगु करते हुए कहा कि वो अवाम की ख़ानगी ज़िंदगी में कोई दख़ल अंदाज़ी करना नहीं चाहती। वो किसी भी ख़ातून से ये इस्तिफ़सार नहीं करेंगे कि आया वो शॉर्ट स्कर्ट ज़ेब-ए-तन करती हैं या लॉंग स्कर्ट।