खाद के दाम आसमान पर और फसलों की बराए नाम क़ीमत : चौटाला

चन्दीगढ़ 02 नवंबर (पी टी आई) हुकूमत हरियाणा को किसानों के तईं इंतिहाई ग़ैर मुनासिब रवैय्या अपनाने पर अप्पोज़ीशन INLD ने आज कांग्रेस हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि हुकूमत तक़रीबन हर महाज़ पर नाकाम हो चुकी है।

INLD सेक्रेटरी जनरल अजय सिंह चौटाला ने यौम हरियाणा के मौक़ा पर कहा कि हूड्डा हुकूमत ने मुख़्तलिफ़ महाज़ों पर नए रेकॉर्ड्स क़ायम किए हैं चाहे वो कर्ज़ों के बोझ तले दबी हुई शिकस्ता मईशत हो, लेबरस की बग़ावत हो, ला ऐंड आर्डर की गिरती हुई सूरत-ए-हाल हो या बर्क़ी-ओ-आबी क़िल्लत हो।

ग़रज़ीका कोई महाज़ ऐसा नहीं है जहां अवाम को हूड्डा हुकूमत के ख़िलाफ़ शिकायत ना हो। उन्हों ने हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि अपने बाअज़ कारनामों पर हुकूमत ख़ुद अपनी ही पीठ ठोंकती नज़र आती है लेकिन हक़ीक़त इस के बरअक्स है क्योंकि अवाम इस हुकूमत से बेज़ार हो चुके हैं जिस की ताज़ा तरीन मिसाल ये है कि हिसार ज़िमनी इंतिख़ाबात में अवाम ने कांग्रेस को मुस्तर्द कर दिया था।

मारूति सोज़ो की के मानसीर प्लांट में हालिया हड़ताल का ज़िक्र करते हुए उन्हों ने कहा कि हुकूमत इस मुआमला को सिर्फ अपनी ग़लत पालिसीयों की वजह से हल करने में नाकाम होगई। अपनी बात जारी रखते हुए चौटाला ने कहा कि आज खाद की क़ीमतें आसमान को छू रही हैं लेकिन किसानों को उन की फसलों की बराए नाम क़ीमतें दी जा रही हैं।

आज DAP और पोटाश की क़ीमतें आहिस्ता आहिस्ता किसानों की दस्तरस से बाहर होती जा रही हैं लेकिन क़ीमतों को मद्द-ए-नज़र करहते हुए फसलों की क़ीमतें नहीं लगाई जा रही हैं सिर्फ औने पौने दामों उन्हें ख़रीदा जा रहा है।