गडकारी की कंपनीयों के ख़िलाफ़ तहक़ीक़ात(जांच) करने वज़ारत-ए-कार्पोरेट उमूर का ऐलान

बी जे पी के सदर नितिन गडकारी की कंपनी को मुबय्यना तौर पर मशकूक-ओ-फ़र्ज़ी ज़राए से फ़ंडज़ की फ़राहमी के बारे में मीडीया इत्तिलाआत की गशत के दौरान हुकूमत ने आज ऐलान किया कि इस मसले की तहक़ीक़ात की जाएंगी । ताहम हुकूमत के इस मौक़िफ़ को बी जे पी ने मुंतख़ब निशाना क़रार देते हुए तन्क़ीद की है ।

वज़ीर कॉरपोरेट उमूर ऐम वीरप्पा मोईली ने कहा कि इन कंपनीयों को जिन से गडकारी वाबस्ता हैं फंड्स की फ़राहमी का मसले अवामी मोज़ोग़ बन गया है और दायरा कार में पहूंच गया है चुनांचे कंपनीयों के रजिस्ट्रारस यक़ीनन इस मसले की तहक़ीक़ात करेंगे । मिस्टर मोयल ने मज़ीद कहा कि हम ने किसी बात का हुक्म नहीं दिया है ।

ये सब बातें अख़बारात में ही शाय होरही हैं । चुनांचे अब वो अवामी मौज़ू बन गई हैं । हम ने अपनी वज़ारत से कहा है कि चंद ज़रूरी तहक़ीक़ात की जाएं ता कि पता चलाया जाय कि दरअसल ये मसला किया है और कंपनी क़वानीन की आया कोई ख़िलाफ़वरज़ी तो नहीं की गई है ।

अख़बारी नुमाइंदों के इस सवाल पर कि आया कांग्रेस की सदर सोनीया गांधी के दामाद राबर्ट वडरा की बिज़नस माम‌लतों की तन्क़ीह भी की जाएगी । वीरप्पा मोईली ने जवाब दिया कि ये दो मसाइल एक दूसरे से मुख़्तलिफ़ और अलग‌ हैं इन का दूसरे से कोई ताल्लुक़ नहीं है ।

मीडीया रिपोर्टस में मिस्टर गडकारी के ज़ेर-ए-कंट्रोल दो कंपनीयों पूर्ति पावर और शूगर लिमेटेड को फ़ंडज़ की फ़राहमी के ज़राए के बारे में बाअज़ सवालात उठाए गए हैं । मीडीया रिपोर्टस और अख़बारात की तहक़ीक़ात ने दावे किया है कि पूर्ति पावर कंपनी में आईडीयल रोड बिल्डर्स ग्रुप ने बड़े पैमाने पर सरमाया कारी की है और भारी क़र्ज़ दीये हैं ।

इस ग्रुप को 1995 के दौरान ख़तीर मालियती कौंट्रक्ट हासिल हुए थे जब मिस्टर गडकारी महाराष्ट्रा में पीडब्ल्यू के वज़ीर थे । मिस्टर गडकारी ने ताहम इन तमाम इल्ज़ामात की तरदीद की है उन्हों ने पेशकश की कि वो और उन की कंपनीयां किसी भी तहक़ीक़ात का सामना करने केलिए तैय्यार हैं ।

बी जे पी ने नितिन गडकारी के इस मौक़िफ़ की ताईद की है कि किसी मिजाज़ अथॉरीटी के ज़रीये तमाम इल्ज़ामात की खुली तहक़ीक़ात की जाएं । बी जे पी ने मर्कज़ी वुज़रा पर रिश्वत सतानी के मसाइल पर जांबदाराना रवैय्या इख़तियार करने का इल्ज़ाम आइद किया है ।

बी जे पी की तर्जुमान निर्मला सीता रामन ने कहा कि में नहीं समझती कि किसी को पकड़ने और चुनने के मामले में वुज़रा को मख़सूस मुंतख़ब रवैय्या इख़तियार करना चाहीए । लेकिन वुज़रा ,पार्टी ख़ुतूत पर इंतिहाई जांबदारी से काम ले रहे हैं । मैं समझती हूँ कहास किस्म के ब्यानात इन (मोईली ) का मौक़िफ़ नहीं बन जाना चाहीए ।

मिसिज़ निर्मला सीता रामन ने साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर वीरभद्र सिंह के ख़िलाफ़ रिश्वत सतानी के मुक़द्दमे को टैक्स की अदईगी से गुरेज़ का मामूली वाक़िया क़रार देने से मुताल्लिक़ कांग्रेस के मौक़िफ़ पर भी तन्क़ीद की और कहा कि ये रिश्वत सतानी का कोई मामूली वाक़िया नहीं है बल्कि ये रिश्वत का एक खुला और बंद वाक़िया है । बी जे पी के नायब सदर मुख़तार अब्बास नक़वी ने भी वीर भद्द रंगी पर तन्क़ीद की ।