गण लाईसैंस के शराइत की ख़िलाफ़वरज़ी करने के इल्ज़ाम में 6अफ़राद गिरफ़्तार

हैदराबाद । 17 नवंबर (सियासत न्यूज़) गण लाईसंस के शराइत की ख़िलाफ़वरज़ी करने वाले 6 अफ़राद को कमिशनर टास्क फ़ोर्स ने गिरफ़्तार करलिया और उन के क़बज़े से रीवोलवरस , पिस्तौल और गण लाईसंस बरामद करलिया । तफ़सीलात के बमूजब अलाईट स्कियोरटी फ़ोर्स वाक़्य मानसा हब टैंक के मनीजिंग डायरैक्टर टी शंकर बाबू राव ने हरियाणा के जगदीश प्रकाश , उड़ीसा के सुब्रत कुमार पानी गरहाई , सय्यद अहमद ज़फ़र मह्दी को अपनी स्कियोरटी कंपनी में स्कियोरटी गार्ड की नौकरी पर रख कर उन्हें दो अफ़राद की स्कियोरटी केलिए मुतय्यन किया था।

पुलिस ने बताया कि जगदीश कुमार , सुब्रत कुमार , सय्यद अहमद साबिक़ में आर्मी में काम करचुके हैं और अपने नौकरी के दौरान उन्हों ने शख़्सी गण लाईसंस जम्मू-ओ-कश्मीर के दौडा ज़िला से हासिल किए और इस गण लाईसंस के ज़रीया हिफ़ाज़त ख़ुद इख़तियारी केलिए आर्डीनैंस फ़ैक्ट्री से रीवोलवर हासिल किए थे । बताया जाता है कि गिरफ़्तार मुल्ज़िमीन ने शंकर बाबू राव से रुजू होकर उन्हों ने अपने गण लाईसंस के बारे में बताया

जिस के बाद शंकर बाबू ने उन्हें 20 हज़ार रुपय की तनख़्वाह पर नौकरी पर रख लिया और बादअज़ां उन अफ़राद को मुहम्मद अशर्फ़ रॶफ़ और लगड़ा पाटी सिरीधर के बॉडीगार्ड के तौर पर मुतय्यन क्या । बताया जाता है कि गिरफ़्तार मुल्ज़िमीन ने अपने गण लाईसंस का ग़लत इस्तिमाल करते हुए गै़रक़ानूनी तौर पर ख़ानगी अफ़राद की हिफ़ाज़त कररहे थे ।

टास्क फ़ोर्स ने गिरफ़्तार अफ़राद को हुमायूँ नगर पुलिस के हवाले करदिया । इसी तरह वैस्ट ज़ोन टास्क फ़ोर्स ने भी आसाम राइफल्स के एक जवान को गिन लाईसंस की ख़िलाफ़वरज़ी करने और स्टार स्कियोरटी एजैंसी में स्कियोरटी गार्ड की हैसियत से मुलाज़मत हासिल करते हुए दीवाली के मौक़ा पर गै़रक़ानूनी तौर पर अपनी रीवोलवर से 8 राॶनड फायरिंग की । टास्क फ़ोर्स ने गिरफ़्तार मुल्ज़िम को गोलकुंडा पुलिस के हवाले करदिया।