गवर्नर से चंद्रबाबू की मुलाक़ात

सदर तेलुगु देशम पार्टी-ओ-नामज़द चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू ने यहां राज भवन में रियासती गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन से मुलाक़ात की।

तेलुगु देशम पार्टी के ज़राए के मुताबिक़ नायडू ने गवर्नर को इस बात से वाक़िफ़ करवाया कि वो 8 जून को आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर की हैसियत से हलफ़ लेंगे।

गोनर पहले ही नायडू को तशकीले हुकूमत की दावत दे चुके थे जब तेलुगु देशम लेजिस्लेचर पार्टी के एक वफ़द ने पिछ्ले रोज़ उन से मुलाक़ात की और मतला किया था कि नायडू को लेजिस्लेचर पार्टी का लीडर मुंतख़ब किया गया है।

पी टी आई के मुताबिक़ तेलुगु देशम पार्टी ज़राए ने कहा हैके नायडू की ये ख़ैरसिगाली मुलाक़ात थी जो गवर्नर से इज़हार-ए-तशक्कुर के लिए की गई थी। मुलाक़ात के दौरान नायडू ने हलफ़ बर्दारी तक़रीब और इस में मुतवक़्क़े शिरकत कुनुन्दगान अहम शख़्सियात की फ़हरिस्त के बारे में तबादला-ए-ख़्याल क्या ।

समझा जाता है कि चंद्रबाबू नायडू विजयवाड़ा और गुंटूर के दरमयान वाक़्ये नागर जना नगर में मुनाक़िद शुदणी में हलफ़ लेंगे ताहम तेलुगु देशम ज़राए ने इस बात पर ख़ामोश बह लब हैं कि आया 8 जून को नायडू तन्हा हलफ़ लेंगे या उनके साथ चंद वुज़रा को भी हलफ़ दिलाया जाएगा।