ग़रीबों की इमदाद के लिए मुख़्तलिफ़ स्कीमात रोबामल

वज़ीर-ए-ज़राअत पोचाराम श्रीनिवास रेड्डी ने इस बात को वाज़िह किया कि मुस्तहिक़ तमाम अफ़राद को वज़ाइफ़ मंज़ूर किए जाऐंगे। पोचाराम श्रीनिवास रेड्डी निज़ामबाद में दोपहर के खाने बारीक चावल की स्कीम का इफ़तेताह किया।

तेलंगाना की वाहिद हुकूमत बड़े पैमाने पर समाजी वज़ाइफ़ फ़राहम करते हुए तमाम तबक़ात की इमदाद कररही है। अप्पोज़ीशन पार्टीयों की तरफ् से किए जाने वाले एहतेजाजों को गुमराह कुन क़रार देते हुए मुस्तहिक़ दरख़ास्त गुज़ारों को वज़ाइफ़ फ़राहम करने का इज़हार किया।

जिन अफ़राद को वज़ाइफ़ नहीं मंज़ूर किए गए सर्वे के बाद तमाम अफ़राद को वज़ाइफ़ फ़राहम किए जाऐंगे। रियास्ती हुकूमत मादर रहम में अतफ़ाल की अम्वात के रोक थाम के लिए हामिला ख़वातीन को एक वक़्त का खाना फ़राहम करने के अलावा ज़च्चाओं को भी खाना फ़राहम किया जा रहा है और ये स्कीम रियासत के तमाम आंगनवाड़ी मराकज़ में अमल किया जा रहा है।

ग़रीब अवाम की इमदाद के लिए मुख़्तलिफ़ स्कीमात को मुतआरिफ़ करते हुए 01 जनवरी से हामिला ख़वातीन ज़च्चाओं और अतफ़ाल को हर रोज़ खाने के साथ अंडा भी फ़राहम किया जा रहा है ताके बेहतर ख़ुराक हासिल होसके। ज़िला में 2811 आंगनवाड़ी मराकज़ में इस स्कीम पर अमल किया जा रहा है।