ग़रीबों की तरक़्क़ी हुकूमत की अव्वलीन तर्जीह

के सी आर की क़ियादत में तेलंगाना रियासत के ग़रीब तबक़ात की तरक़्क़ी के लिए हुकूमत अव्वलीन तर्जीह दे रही है।

रियासती वज़ीर फाइनैंस ‍ ओ‍ सिविल स्पलाईज़ अटाला राजिंदर ने ये बात कही। वो ज़िला परिषद के अहाता में जैड पी टीज़ की मुनाक़िदा तहनीती तक़रीब में बतौर मेहमान शरीक-ओ-मुख़ातिब थे।

उन्होंने कहा कि हैदराबाद में 637 एकऱ् गुरूकुल ट्रस्ट की ज़मीन पर ग़ैर मजाज़ तामीरात को हटा दिया जाकर ग़रीब ख़ानदानों में तक़सीम के लिए मंसूबा बंदी की जा रही है।

के सी आर की क़ियादत में तेलंगाना में एक साफ़-ओ-शफ़्फ़ाफ़ इंसाफ़ पसंद हुकूमत चल रही है। इस सिलसिले में 15 अगस्त से दलितों में तीन एकऱ् ज़मीन मुख़तस की जाने की मंसूबा बंदी की जा रही है।

ग़रीबों , मुस्तहिक़ अफ़राद क वहकोमत की सभी तरक़्क़ीयाती इस्कीमात का सद फ़ीसद फ़ायदा हो इस तरह के प्रोग्राम रूबा अमल लाए जा रहे हैं। वार्ड मैंबर से लेकर रुकने पार्लियामेंट की कामयाबी तक अवाम ने जिस एतेमाद से अपना वोट देकर इक़तिदार सौंपा है , अवाम की अक्सरीयत के इस एतेमाद को हरहाल में पूरा रखा जाएगा।

अवाम के तआवुन वमशोरा से ज़िला की तरक़्क़ी की कोशिश की जाएगी। करीमनगर एम पी विनोद कुमार ने मुख़ातिब होते हुए कहा कि ग़रीबी के ख़ातमा के लिए इस्कीमात अमल में लाए जाएंगी। नौ मुंख़बा जैड पी टीज़ को मश्वरह दिया कि करीमनगर मंडल परिषद को रियासत भर में नंबर वन बनाया जाये।