ग़रीबों में गोश्त की तक़सीम पर इस्लामिक रीलीफ़ की सताइश

सूर्या पेट।30अक्टूबर, ( फ़याकस ) सूर्या पेट मस्जिद सराय मीर आलम में इस्लामिक रीलीफ़ (UK) के ज़ेर-ए-एहतिमाम बक़रईद के मौक़ा पर ग़रीब ख़ानदानों में क़ुर्बानी के गोश्त की तक़सीम(बांटना) अमल में आई। वाज़िह रहे कि मज़कूरा(कही) तंज़ीम ने हमेशा की तरह इमसाल भी यहां पर गोश्त की तक़सीम का नज़म रखा।

इस मौक़ा पर एक तक़रीब भी मुनाक़िद हुई। जिस की सदारत सदर जमईता अलालमा सूर्या पेट हाफ़िज़ ख़ालिद अहमद ने की। तक़रीब में हाफ़िज़ ख़लील अहमद इमाम मस्जिद नूर, सदर मस्जिद सराय जनाब सय्यद भाई, अक़ल्लीयती सेल कांग्रेस सदर शेख़ ज़हीर अहमद, जानी भाई के इलावा इस्लामिक रीलीफ़ तंज़ीम के ज़िम्मा दारोन‌ ने शिरकत की।

इस मौक़ा पर हाफ़िज़ ख़ालिद अहमद सदर जमईता अलालमा ने शिरकत की। इस मौक़ा पर हाफ़िज़ ख़ालिद अहमद सदर जमईता अलालमा ने अपने ख़िताब में बक़रईद के मौक़ा पर इस्लामिक रीलीफ़ की जानिब से ग़रीब मुस्लिम ख़ानदानों में गोश्त की तक़सीम के नज़म पर मुबारकबाद दी और उन से इज़हार-ए-तशक्कुर किया।जबकि तंज़ीम की क़ियादत में 200 ख़ानदानों में गोश्त की तक़सीम अमल में आई।इस मौक़ा पर शेख़ जानी, सय्यद मुनीर उद्दीन के इलावा दीगर मौजूद थे।