ग़ुलाम नबी आज़ाद पक्के 420: नारायना

हैदराबाद 31 जनवरी: सी पी आई रियास्ती सेक्रेटरी डाक्टर के नाराय‌ना ने कहा कि मर्कज़ी वज़ीर ग़ुलाम नबी आज़ाद पक्के 420 हैं क्योंके उन्होंने तेलंगाना मसले पर अपना वादा पूरा नहीं किया। उन्होंने मीडिया से बातचीत करते हुए वज़ाहत की के वो ऐसी बात करते हैं, जो अवाम की ज़बान पर होती है क्योंके वो अवाम के नुमाइंदा हैं।

उन्होंने ग़ुलाम नबी आज़ाद के इस तबसरह पर शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार किया जिसमें उन्होंने कहा था कि एक माह का मतलब 30 दिन और एक हफ़्ते का मतलब सात दिन नहीं होते। डाक्टर के नारायना ने ये इस्तिफ़सार किया कि आख़िर मर्कज़ ने दिल्ली में कुल जमाती मीटिंग क्यों तलब किया और अंदरून एक माह तेलंगाना पर क़तई फ़ैसला का वाअदा क्यों किया।

उन्हों ने कांग्रेस क़ाइदीन से कहा कि अदलिया ने ग़ुलाम नबी आज़ाद और सुशील कुमार शिंदे के ख़िलाफ़ पुलिस को ताअज़ीरात-ए-हिंद की दफ़ा 420 के तहत मुक़द्दमात दर्ज करने की हिदायत दी है। इस से साफ़ ज़ाहिर है कि ये क़ाइदीन सियासत में रहते हुए इसी अंदाज़ में बात कररहे हैं। ज़िला कृष्णा में मीडीया से बातचीत करते हुए सी पी आई लीडर ने कहा कि कांग्रेस से तेलंगाना मसला हल करने की तवक़्क़ो थी लेकिन वो लेत-ओ-लाल की पालिसी इख़तियार किए हुए है।

कांग्रेस पार्टी तेलंगाना मसले को मज़ीद पेचीदा बना रही है और इलाक़ा की अवाम को धोका दे रही है। क़ब्लअज़ीं डाक्टर नाराय‌ना ने सदर तेलुगु देशम पार्टी एन चंद्रा बाबू नायडू से परीटाला के गाव‌ में मुलाक़ात की जहां सदर तेलुगु देशम अपनी पदयात्रा के दौरान क़ियाम किए हुए हैं।

उन्हों ने चंद्रा बाबू नायडू की सेहत के बारे में मालूमात हासिल की और आजलाना सेहतयाबी के लिए नेक तमनाव का इज़हार किया।