गाली जनार्धन रेड्डी बैंगलौर मुंतक़िल

साबिक़ वज़ीर सेयाहत कर्नाटक और माइनिंग स्क़ाम के मुल्ज़िम गाली जनार्धन रेड्डी को आज सख़्त सिक्योरिटी के दरमयान ज़रीया सड़क बैंगलौर ले जाया गया। ओहदेदारों ने बताया कि माइनिंग स्क़ाम केस में कर्नाटक की अदालत ने उन के ख़िलाफ़ वारंट जारी किया था। ओहदेदारों ने मज़ीद बताया कि गाली जनार्धन रेड्डी 5 सितंबर से अदालती तहवील में थे और उन्हें चंचल गोड़ा सेंटर्ल जेल में रखा गया था।

आज तक़रीबन 5:35 बजे शाम एक मिनी बस के ज़रीया उन्हें बैंगलौर ले जाया गया। जनार्धन रेड्डी ने सिक्योरिटी के पेशे नज़र ज़रीया तय्यारा बैंगलौर मुंतक़िल करने की ख़ाहिश की थी ताहम उन्हें चंचल गोड़ा जेल के हुक्काम सड़क के रास्ते बैंगलौर ले गए। जहां कल उन्हें अदालत में पेश किया जाएगा। बैंगलौर में सी बी आई केसेस के लिए ख़ुसूसी अदालत ने एक वारंट जारी किया था और रेड्डी को 2 मार्च के दिन अदालत में पेश करने की हिदायत दी थी।

इन की ये पेशी एसोसी एटीड माइनिंग कंपनी की जानिब से गै़र क़ानूनी कानकनी सरगर्मीयों के सिलसिले में ज़रूरी थी। क़ब्लअज़ीं दिन में जनार्धन रेड्डी ने ख़ुसूसी अदालत में अपने वकील के ज़रीया एक दरख़ास्त दाख़िल की थी और उन्हों ने अदालत पर ज़ोर दिया था कि वो चंचल गौड़ा जेल हुक्काम को हिदायत दी कि उन्हें सिक्योरिटी के पेशे नज़र बैंगलौर को सड़क के बजाय फ़िज़ाई रास्ते से मुंतक़िल करें, ताहम अदालत ने इस बात का फ़ैसला चंचल गौड़ा जेल के हुक्काम पर छोड़ दिया था।