गिरफ़्तारीयों के ख़िलाफ़ बंद मनाने बी जे पी का एलान ,जवाबी बंद मनाने मुक़ामी नौजवानों का फ़ैसला

हैदराबाद (सियासत न्यूज़ ) मादना पेट हनूमान मंदिर में गाय के पेर फेंकने और सबज़ रंग डालने के इल्ज़ाम में चार हिन्दू नौजवानों की गिरफ़्तारी के ख़िलाफ़ बी जे पी ने सईदाबाद और मादना पेट इलाक़ा में बंद मनाने का एलान किया है ।

बताया जाता है कि बी जे पी कारकुनों ने आज इन दो इलाक़ों में दुकानदारों और दीगर ताजरीन से कहा कि वो कल अपने इदारे बंद रखे चूँकि बी जे पी हिन्दू नौजवानों की गिरफ़्तारी के ख़िलाफ़ बंद का एलान किया लेकिन दूसरी तरफ़ बी जे पी के इस बंद के ख़िलाफ़ नोजवानान ए सईदाबाद ने भी इन दो इलाक़ों में बंद का एलान किया है ।

बताया जाता है कि नौजवानान सईदाबाद ने अक्सरीयती फ़िर्क़ा की जानिब से मुसल्मानों की जानिब से मुनज़्ज़म फ़िर्कावाराना ,पुर तशद्दुद हमलों और पुलिस ज़्यादती के ख़िलाफ़ कल पुर ज़ोर बंद मनाने का फ़ैसला किया है । इस बंद के दौरान इलाक़ा सईदाबाद ,कर्मा गौड़ा और मादन्ना पेट के ताजरीन से अपील की है कि वो कल बी जे पी के बंद के ख़िलाफ़ बंद मनाएं ।

नौजवानान ए सईदाबाद ने फ़िर्का परस्त तंज़ीमों पर ये इल्ज़ाम आइद किया कि सईदाबाद के मुस्लिम नौजवानों को बदनाम किए जाने और उन्हें बेजा तौर पर मुक़द्दमात में फंसाने की कोशिश की थी जिस में नाकाम रहे ।