गिलानी के साथ काम जारी रखेंगे : अमेरीका

अमेरीका ने कहा है कि वज़ीर-ए-आज़म यूसुफ़ रज़ा गिलानी को दी जाने वाली 30 सेकेंड की सज़ा अदालत का फ़ैसला था और गिलानी अब भी वज़ीर-ए-आज़म हैं। अमेरीकी महकमा-ए-ख़ारजा की रोज़ाना की होने वाली ब्रीफिंग में तर्जुमान विक्टोरिया नौ लैंड ने कहा था कि वज़ीर-ए-आज़म गिलानी को दी जाने वाली 30 सेकेंड की सज़ा अदालत का फ़ैसला था और गिलानी अब भी वज़ीर-ए-आज़म हैं।

उन्होंने कहा कि हम पाकिस्तान के वज़ीर-ए-आज़म के साथ काम जारी रखेंगे। मार्क गिरा समीन के दौरा-ए-पाकिस्तान पर बात करते हुए उन्होंने कहा कि मार्क गिरा समीन का दौरा-ए-पाकिस्तान ताल्लुक़ात की बहाली का आग़ाज़ है और मार्क गिरा समीन ने वज़ीर-ए-आज़म गिलानी से मुलाक़ात की है और गिरा समीन के मुताबिक़ नाटो स्पलाई की बहाली पर भी मुआहिदा नहीं हो सका।

ओसामा बिन लादेन के अहल-ए-ख़ाना के बारे में विक्टोरिया नौ लैंड ने कहा कि ओसामा के अहल-ए-ख़ाना का मुआमला पाकिस्तान और सऊदी अरब का बाहमी मसला है। उन्हों ने कहा कि अमेरीका इस हक़ीक़त से बख़ूबी वाक़िफ़ है कि दहश्तगर्दी के ख़िलाफ़ लड़ाई में पाकिस्तान का तआवुन नागुज़ीर है।

उन्होंने कहा कि हम हालिया दिनों में दोनों ममालिक के माबैन जो तल्ख़ी पैदा हुई है उसे दूर करते हुए बाहमी रवाबित को बेहतर बनाने की कोशिश कर रहे हैं।