गुज़श्ता साल 400 अरब डालर का असलहा फ़रोख़त हुआ

साल 2011 में आलमी सतह पर इंसानी तबाही के असलहा की फ़रोख़त का हुजम चार सौ अरब डालर रहा। बर्तानवी अख़बार की रिपोर्ट के मुताबिक़ आज़ाद तहक़ीक़ाती इदारे स्टाक हाम इंटरनैशनल पीस रिसर्च इंस्टीटियूट की रिपोर्ट में कहा गया है कि आलमी सतह पर असलहा की फ़रोख़त में 2002 के मुक़ाबले में 60 फ़ीसद इज़ाफ़ा हुआ है और साल 2011 -ए-में असलहा साज़ी की सनअत ने चार सौ अरब डालर का असलहा फ़रोख़त किया है।

रिपोर्ट के मुताबिक़ असलहा की सालाना फ़रोख़त में 2010 के मुक़ाबले में एक फ़ीसद कमी वाक़्य हुई है । ताहम इदारे की रिपोर्ट में चीनी असलहा साज़ी के आदादो शुमार नहीं दिए गए हैं और रूसी असलहा साज़ी के आदादो शुमार भी जुज़वी तौर पर शामिल किए गए हैं। कंपनी अवश् कोष की फ़रोख़त में 87 फ़ीसदजबकि रूसी जंगी जहाज़ बनाने वाली कंपनी की फ़रोख़त में 135 फ़ीसद इज़ाफ़ा हुआ है।

रिपोर्ट के मुताबिक़ अफ़्ग़ानिस्तान और इराक़ से अमरीकी अफ़्वाज के इनख़ला के बाद आलमी सतह पर असलहा की तलब में तेज़ी से कमी आएगी और असलहा की सनअत की फ़रोख़त में कमी वाक़्य होगी। रिपोर्ट के मुताबिक़ यूरोप की सब से बड़ी असलहा साज़ कंपनी बी ए ई ने अपने मुलाज़मीन को ख़बरदार किया है कि असलहा की सनअत के मुम्किना ज़वाल के पेशे नज़र उन की तनख़्वाहों में ख़ातिरख़वाह इज़ाफ़ा नहीं होसकेगा।