गैरकांग्रेसी रियास्तों के साथ सौतेले सुलूक का इल्ज़ाम बेबुनियाद

चेन्नाई 19 नवंबर ( पी टी आई ) कांग्रेस ने आज वज़ीर-ए-आला तमिलनाडू जया ललीता के इन इल्ज़ामात की तरदीद की कि यू पी ए हुकूमत उन की रियासत के साथ सौतेला बरताव् कर रही है ।

कांग्रेस ने आज वज़ाहत करते हुए कहा कि रियास्तों को यू पी ए हुकूमत साबिक़ा एन डी ए हुकूमत के मुक़ाबले ज़ाइद फंड्स जारी कररही है और ऐसा सोचना बिलकुल ग़लत है कि यू पी ए हुकूमत गैरकांग्रेसी रियास्तों के साथ सौतेला बरताव् कर रही है ।

टी एन सी सी सदर बी ऐस गुना दीसीकन ने नई दिल्ली से फ़ोन पर पी टी आई को बताया कि जया ललीता के इल्ज़ामात बिलकुल बेबुनियाद हैं कि यूपी ए के लिए कांग्रेस और ग़ैर कांग्रेस रियास्तों के लिए अलग अलग पैमाने या कसौटी है । मर्कज़ तमाम रियास्तों केलिए बाप का दर्जा रखता है और वो अपनी औलादों ( रियास्तों ) के साथ यकसाँ सुलूक रवा रखता है ।

मर्कज़ की जानिब से रियास्तों केलिए वक़तन फ़वक़तन फंड्स जारी किए जाते हैं। अब ये रियास्तों की ज़िम्मेदारी है कि वो इन फंड्स का मूसिर और सही तरीक़ा से इस्तिमाल करे । रियास्ती हुकूमत की जानिब से बस के किरायों और दूध की क़ीमतों में इज़ाफ़ा पर उन्हों ने कहा कि इज़ाफ़ी क़ीमतों को फ़ौरी वापिस लिया जाय ।

दूसरी तरफ़ वज़ीर-ए-आला जया ललीता ने बस किरायों और दूध की क़ीमतों में इज़ाफ़ा को मुंसिफ़ाना क़रार देते हुए कहा कि इन की हुकूमत के पास कोई और मुतबादिल नहीं था क्योंकि रियासत केलिए ख़ुसूसी माली पिया केज के मुतालिबा को मर्कज़ एक अर्सा से नजरअंदाज़ करता आ रहा है।

उन्हों ने मर्कज़ी हुकूमत पर तमिलनाडू के इलावा दीगर तमाम गैरकांग्रेसी रियास्तों के साथ सौतेला बरताव् करने का इल्ज़ाम आइद किया।