ग्रुप बी और सी जायदादों पर तक़र्रुत

मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला की तरफ से जारी करदा आलामीया के मुताबिक़ बी एस एफ़, सी आर पी एफ़, सी आई एस एफ़,ग्रुप B और ग्रुप C में नान गज़ीटेड एस आई, ए एस आई जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाए जा रहे हैं।

सय्यद क़ैसर बानी ऑल इंडिया क़ैसर स्पोर्टस एकेडेमी‍ ओ‍ नेशनल गोल्ड मेडलिस्ट ने अपने एक आलामीया में बताया कि मर्दों के लिए 2651 और ख़वातीन के लिए 251 जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाए जा रहे हैं। 21 जून 2015को पेपर I और पेपर II तहरीरी इमतेहान का इनइक़ाद अमल में लाया जाएगा जिस के लिए 26 अप्रैल से पहले दरख़ास्तें दाख़िल की जा सकती है। पेपर I के लिए 26 अप्रैल और पेपर II के लिए 28 अप्रैल दरख़ास्तें दाख़िल करने की आख़िरी तारीख़ है।

ख़ाहिशमंद उम्मीदवार दरख़ास्तें ऑनलाइन http://ssconline.nic.in,या http://ssconline2.gov.in पर दरख़ास्तें दाख़िल करसकते हैं। हैदराबाद में तहरीरी इमतेहान मुनाक़िद किया जाएगा। बादअज़ां तहरीरी इमतेहान में कामयाब होने वाले उम्मीदवारों के लिए फ़िज़ीकल टेस्ट मुनाक़िद करते हुए इंतेख़ाब अमल में लाया जाएगा। उम्मीदवार की उम्र यक्म जनवरी 2015 तक 20 ता 25 साल होना लाज़िमी है। सय्यद क़ैसर ने मुस्लिम नौजवानों से ख़ाहिश की के वो स्टाफ़ सिलेक्शन कमीशन की जायदादों के लिए दरख़ास्तें दाख़िल करते हुए अपने मुस्तक़बिल को ताबनाक बनाईं। सय्यद क़ैसर स्पोर्टस एकेडेमी की तरफ से ख़ाहिशमंद उम्मीदवारों को फ़िज़ीकल फ़िटनेस की मुफ़्त तर्बीयत दी जाएगी। तफ़सीलात के लिए सय्यद क़ैसर के फ़ोन नंबर 9849283407 पर रब्त पैदा करसकते हैं।