ग्रेटर हैदराबाद में कांग्रेस को मुस्तहकम करने आइन्दा माह पार्टी क़ाइदीन का इजलास

जेनरल सेक्रेट्री ऑल इंडिया कांग्रेस और इंचार्ज तेलंगाना कांग्रेस उमूर दिग विजय सिंह ने मजलिस से आर पार की लड़ाई के लिए हिक्मते अमली तैयार करने तेलंगाना कांग्रेस को हिदायत दी है।

वाज़ेह रहे कि दो दिन क़ब्ल दिग विजय सिंह हैदराबाद के दौरा पर पहुंचे, उन्हों ने होटल में पार्टी के अहम क़ाइदीन से मुख़्तलिफ़ उमूर पर बातचीत की और ग्रेटर हैदराबाद की इंतिख़ाबी हिक्मते अमली का जायज़ा लिया।

उन्हें बताया गया कि ग्रेटर हैदराबाद में मुसलमान और सटलर्स के वोट फ़ैसलाकुन हैं, जब कि उन्हों ने जुलाई के पहले या दूसरे हफ़्ता में कांग्रेस के मुस्लिम क़ाइदीन और दानिश्वरों का इजलास तलब करने का मश्वरा दिया और इजलास में अपनी शिरकत के इलावा मुस्लिम क़ाइदीन से तजावीज़ तलब करने से इत्तिफ़ाक़ किया।

कांग्रेस क़ाइदीन ने दिग विजय सिंह को बताया कि माह रमज़ान में मुसलमान रोज़ा रहते हैं, लिहाज़ा रमज़ान के बाद ही इजलास तलब किया जाए, जिस से उन्हों ने इत्तिफ़ाक़ किया और पार्टी की जानिब से मुसलमानों के लिए दावत इफ़तार के एहतेमाम का मश्वरा दिया।

इजलास में मौजूद कई क़ाइदीन ने बताया कि कांग्रेस वाज़ेह हिक्मते अमली तैयार कर के पुराने शहर में दाख़िल हो सकती है, सिर्फ़ सीनियर कांग्रेस क़ाइदीन की तवज्जा की ज़रूरत है।

पुराने शहर में पार्टी ऑफ़िस क़ायम करने का भी जायज़ा लिया गया। इलावा अज़ीं शहर के असेंबली हल्क़ों का इजलास तलब करके पार्टी कारकुनों में जोशो ख़रोश पैदा किया।