चंद्रा शेखर राव पर इल्ज़ामात का सिलसिला बंद करने तेलगुदेशम क़ाइदीन से मुतालिबा

हैदराबाद 30 अक्टूबर (सियासत न्यूज़ )तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने तेलगुदेशम क़ाइदीन को मुतनब्बा किया कि वो चंद्रा शेखर राव पर इल्ज़ामात का सिलसिला फ़ौरी बंद करें वर्ना उन्हें अवामी ग़ैज़-ओ-ग़ज़ब का सामना करना पड़ेगा ।

पार्टी रुकन असैंबली के इश्वर और तेलंगाना विद्यार्थी के सदर बी सुमन ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए तेलंगाना तेलगुदेशम फ़ोर्म क़ाइदीन को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि फ़ोर्म दरअसल चंद्रा बाबू नायडू और सीमा आंधरा क़ाइदीन के हाथों कट पुतली बन चुकी हैं । उन्हों ने कहा कि फ़ोर्म के नाम से लफ़्ज़ तेलंगाना को अलहदा करना चाहीए क्योंकि फ़ोर्म के नाम में तेलंगाना है लेकिन इस से वाबस्ता क़ाइदीन तेलंगाना के ख़िलाफ़ काम कररहे हैं ।

इन क़ाइदीन ने कहा कि चंद्रा शेखर राव पर इल्ज़ामात के जवाब में उन्हों ने चंद्रा बाबू नायडू को खुले मुबाहिस का चैलेंज किया था लेकिन तेलगुदेशम इस के लिए तैय्यार नहीं है अगर इस के पास इल्ज़ामात का सबूत हो तो उसे मुबाहिस केलिए तैय्यार होना चाहीए । रुकन असैंबली ने कहा कि हड़ताल मुल्तवी करने का फ़ैसला कूद नड्डा राम और के सी आर का यकतरफ़ा फ़ैसला नहीं था बल्कि जे ए सी में शामिल तमाम तंज़ीमों से मुशावरत के बाद ही ये फ़ैसला किया गया । इस फ़ैसला को के सी आर और कूद नड्डा राम से जोड़ना ग़लत है ।

उन्हों ने कहा कि तहरीक को नुक़्सान पहुंचाने केलिए के सी आर कूद नड्डा राम और स्वामी गौड़ को निशाना बनाया जा रहा है । मुत्तहदा आंधरा के हामी चंद्रा बाबू नायडू ने 2009 में तेलंगाना की ताईद की और टी आर इससे इंतिख़ाबी मुफ़ाहमत करते हुए तेलंगाना के वोट हासिल किए लेकिन बाद में उन्हों ने इन्हिराफ़ करलिया । तेलंगाना की तशकील में चंद्रा बाबू नायडू अहम रुकावट साबित हुए हैं । उन्हों ने कहा कि तेलंगाना अवाम से कामयाबी हासिल करने के बाद दिया कर राव रेवन्त रेड्डी और ऐम नरसमहलो मुख़ालिफ़ तेलंगाना सरगर्मीयों में मुलव्विस हैं ।

इश्वर ने कहा कि देवेंद्र गौड़ तेलंगाना मसला पर अलहदा पार्टी क़ायम करचुके थे लेकिन दुबारा तेलगुदेशम में वापिस होगए हालाँकि तेलंगाना मसला पर पार्टी के मौक़िफ़ में कोई तबदीली नहीं आई । उन्हों ने कहा कि तेलगुदेशम तेलंगाना फ़ोर्म के क़ाइदीन को अवाम कभी माफ़ नहीं करेंगे । अवाम जानते हैं कि कौन तेलंगाना के बारे में संजीदा है । तेलगुदेशम के तेलंगाना क़ाइदीन का एक ही मक़सद है कि तेलगुदेशम दुबारा बरसर-ए-इक्तदार आए और चंद्रा बाबू नायडू की वज़ारत में उन्हें जगह मिल जाए। इस के लिए एक साज़िश के तहत तेलंगाना तहरीक को नुक़्सान पहुंचाने की कोशिश की जा रही है ।

उन्हों ने कहा कि के सी आर पर किसी सबूत के बगै़र इल्ज़ामात आइद करना तेलगुदेशम क़ाइदीन की आदत बन चुकी है और वो चंद्रा बाबू नायडू के इशारे पर इन सरगर्मीयों में मुलव्विस हैं । टी आर ऐस क़ाइदीन ने तेलगुदेशम तेलंगाना क़ाइदीन को मश्वरा दिया कि वो अपने रवैय्या में तबदीली लाए और तहरीक को कमज़ोर करने की कोशिश ना करें ।

उन्हों ने कहा कि पोलावरम पराजकट के टनडरस के मसला पर चंद्रा बाबू नायडू अवाम में उलझन पैदा करने केलिए के सी आर को निशाना बना रहे हैं । उन्हों ने कहा कि टनडरस में के सी आर के मुलव्वस होने का इल्ज़ाम आइद करते हुए अवाम को गुमराह किया जा रहा है जबकि के सी आर ने इन इल्ज़ामात की वाज़ेह तौर पर वज़ाहत करदी । उन्हों ने कहा कि पोलावरम पराजकट और असासा जात के मसला पर के सी आर ने नायडू को खुले मुबाहिस का चैलेंज किया लेकिन अभी तक बाबू ने उसे क़बूल नहीं किया है ।