चन्द्रबाबू नायडू , अवाम की उम्मीद की किरण

कड़पा 31 मई: सदर ज़िला तेलुगूदेशम एम लंगा रेड्डी ने यहां मुनाक़िदा प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए पेश क़यासी की के मुस्तक़बिल करीब में रियासत में तेलुगूदेशम पार्टी बरसर-ए-इक्तदार आएगी और चन्द्रबाबू नायडू चीफ मिनिस्टर बनेंगे।

उन्होंने कहा कि महानाडू में पार्टी कारकुनों और क़ाइदीन की जिस बड़े पैमाने पर शिरकत हुई जिसे देखते हुए रियासत में तेलुगूदेशम के इक़तिदार की पेश क़यासी की जा सकती है।

मौजूदा कांग्रेस की बद उनवान हुकूमत से अवाम ना वाकिफ हैं। मौक़ा मिलते ही कांग्रेस हुकूमत के ख़िलाफ़ फैसला सुनाएंगे लंगा रेड्डी ने कहा कि बानी तेलुगूदेशम एन टी रामा राव‌ ने रियासत के गरीब और कमज़ोर तबक़ात को ऊपर लाने मआशी इस्तिहकाम देने के ठोस इक़दामात किए थे ।

जिन की याद में महानाडू मनाया जाता है। वाई एस आर कांग्रेस पार्टी की तरफ से अपने क़ाइद वाई एस जगन मोहन रेड्डी के लाखों करोड़ के घपलों की वजह से जेल जाने पर एक साला याद में एहितेजाजी प्रोग्रामों पर शदीद तन्क़ीद करते हुए उन्होंने कहा कि जगन मोहन रेड्डी की मुजरिमाना रेकॉर्ड की वजह से आज जेल में उसे शख़्स की याद में महतलफ़ प्रोग्राम्स का इनइक़ाद ताज्जुब ख़ेज़ है।

अवाम को जगन मोहन रेड्डी की गैर मजाज़ इमलाक लूट खसूट का बख़ूबी इलम है। आने वाले चुनाव में अवाम अपना फैसला देंगे। तेलुगूदेशम क़ाइदीन चन्द्रबाबू नायडू ने रियासती अवाम को जो महंगाई और हुकमरान करप्शन जमात की तर्ज़ हुकमरान से परेशान हैं चन्द्रबाबू नायडू ने अपनी पदयात्रा से रियासती अवाम में उम्मीद की किरण पैदा की है।

रियासत के अवाम पैट्रोल , डीज़ल और एशिया-ए-ज़रुरीया की बढ़ती कीमतों से परेशान महंगाई की मार झील रहे हैं। उसे हालात में चन्द्र बाबू नायडू ने अवाम में उम्मीद पैदा की है कि पार्टी बरसर-ए-इक्तदार आने पर बढ़ती कीमतों को क़ाबू में करेगी।

गरीब अवाम चन्द्रबाबू नायडू से उम्मीद लगाए बैठे हैं। लंगा रेड्डी ने कहा कि वाई एस आर कांग्रेस पार्टी हमदर्दी की लेहर पर भरोसा किए हुए है जबके टी आर एस अवाम के जज़बात से खेल कर अपनी दुकान चलाने में लगी हुई है।

रियासती हुक्मराँ जमात अपनी नाएहली की वजह से करीब अलख़तम है। आने वाले दिनों में सिर्फ़ तेलुगूदेशम पार्टी रियासत में हुकूमत बनाने के मौक़िफ़ में है जिसे अवाम की भरपूर ताईद-ओ-हिमायत हासिल है।

उन्होंने याद दहाई कराई कि पिछ्ले सर्वे में रियासत में लोक सभा चुनाव में वाई एस आर कांग्रेस पार्टी को 33 लोक सभा सीटों पर कामयाबी होने की पेश क़यासी की गई थी।

ताहम हालिया सर्वे में इस तादाद को सिर्फ़ 5 सीटों तक महिदूद बताया है। जबके तेलुगूदेशम पार्टी को 15 से ज़ाइद लोक सभा टीमों पर कामयाबी का मुख़्तलिफ़ सर्वे में दावे किया गया है।

टी आर एस पार्टी इख़तिलाफ़ात का शिकार है। इस के क़ाइदीन पार्टी छोड़ रहे हैं। रियासत में सयासी माहौल तब्दील हो रहा है। मर्कज़ में भी तीसरे महाज़ को 268 लोक सभा टीमों पर कामयाबी की पेश क़यासी की जा रही है।

मर्कज़ में भी कांग्रेस हुकूमत का ज़वाल यक़ीनी है। मर्कज़ी हुकूमत के क़ियाम में तेलुगूदेशम पार्टी अहम रोल अदा करने के मौक़िफ़ में होगी।