चन्द्रशेखर राव और चंद्रबाबू नायडू बा सलाहीयत चीफ़ मिनिस्टर्स

गवर्नर रियासत तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश ई एस एल नरसिम्हन ने कहा कि रियासत की तक़सीम के ज़रीये नई रियासतों की तशकील पर कोई ना कोई मसाइल ज़रूर पाए जाते हैं लेकिन उन मसाइल की ख़ुशगवार माहौल में यकसूई ज़रूर मुम्किन है।

राज भवन में साल नौ के मौके पर मुनाक़िदा अवामी दरबार (प्रजा दरबार) से ख़िताब करते हुए नरसिम्हन ने अपने इस ख़्याल का इज़हार किया और रियासत तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव-ओ-चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू की ज़बरदस्त सताइश करते हुए इन दोनों ही चीफ़ मिनिस़्टरों को इंतिहाई बासलाहीयत चीफ़ मिनिस़्टरों से ताबीर किया और कहा कि दोनों चीफ़ मिनिस्टर्स अपनी ग़ैरमामूली इंतेज़ामी सलाहीयतों के ज़रीये आगे बढ़ रहे हैं।

उन्होंने कहा कि दोनों रियासतों के अवाम की फ़लाह-ओ-बहबूद ही इन का अहम मक़सद है लिहाज़ा मैंने दोनों ही चीफ़ मिनिस़्टरों को बहैसीयत दोस्त और गवर्नर बेहतर-ओ-मुफ़ीद मश्वरे दूंगा।

गवर्नर ने कहा कि जारीया माह 26 जनवरी को मुनाक़िद होने वाली यौम जहूर ये तक़ारीब में वो शिरकत करेंगे और यौम जमहूरीया के सिलसिले में राज भवन में तर्तीब दिए जाने वाले एटहोम में दोनों ही चीफ़ मिनिस़्टरों के चन्द्रशेखर राव और एन चंद्रबाबू नायडू को ख़ुसूसी तौर पर मदऊ किया जाएगा।