चीफ़ मिनिस्टर का अजमल क़स्साब से तक़ाबुल की मुज़म्मत

रियास्ती वज़ीर प्राइमरी एजूकेशन शैलजा नाथ ने तेलगू देशम क़ाइद डी वीरा भद्रा राव की जानिब से चीफ़ मिनिस्टर का अजमल क़स्साब से तक़ाबुल करने की सख़्त मुज़म्मत करते हुए कहा कि तेलगू देशम पार्टी को नुक़्सान पहुंचाने वाले चंद्रा बाबू नायडू को क्यों ना फांसी पर चढ़ा दिया जाय?।

उन्हों ने कहा कि हुकूमत की ग़लत पालिसीयों पर तन्क़ीद, एहतिजाज और तजावीज़ पेश करना अप्पोज़ीशन जमातों का जमहूरी हक़ है, ताहम कौंसल की नुमाइंदगी करने वाले तेलगूदीशम क़ाइद डी वीरा भद्रा राव ने हिंदूस्तानी तहज़ीब की तमाम हदूद पार करते हुए चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी के ख़िलाफ़ नाशाइसा और नाक़ाबिल माफ़ी रिमार्कस किए और एक दहश्तगर्द का चीफ़ मिनिस्टर से तक़ाबुल करते हुए चीफ़ मिनिस्टर को फांसी देने का मुतालिबा किया है।

उन्हों ने अवामी मुश्किलात और मसाइल के पेशे नज़र 31 अगस्त को मुनज़्ज़म किए जाने वाले बंद से दस्त बर्दारी इख़तियार करने का वाई ऐस आर कांग्रेस से मुतालिबा करते हुए कहा कि क़ुदरत के अदम तआवुन और गैस के वसूल ना होने पर रियासत में बर्क़ी मसाइल पैदा हुए हैं। जब कि बर्क़ी मसाइल हल करने और अवाम की राहत रसानी के मुआमले में हुकूमत की जानिब से हर मुमकिन इक़दामात किए जा रहे हैं।