चीफ़ मिनिस्टर कर्नाटक और सदर प्रदेश कांग्रेस से नुमाइंदगी लाहासिल

कांग्रेस के साबिक़ अराकाने असेंबली और चुनाव में शिकस्त खाने वाले कांग्रेस उम्मीदवारों ने के सी पी सी सी सदर डॉ जी परमेश्वर और वज़ीर-ए-आला सदर उमय्या से जो ये मुतालिबा किया था कि आगे मुनाक़िद होने वाले चुनाव को ध्यान में रख कर इन चुनाव में पार्टी की जीत के लिए अभी से तैयारी करने के लिए बोर्डस कार्पोरेशनों में एसे लीडरों को नुमाइंदगी दी जाये इस दरख़ास्त को के सी पी सी सी सदर जी परमेश्वर और वज़ीर-ए-आला सदर उमय्या ने मुस्तर्द कर दिया है और कहा कि अगर चुनाव में हारे हुए कांग्रेस के तमाम उम्मीदवार और साबिक़ अराकाने असेंबली बोर्डस कार्पोरेशनों में नुमाइंदगी चाहते हैं तो ये नामुमकिन बात है।

वज़ीर-ए-आला सदर उमय्या के रिहायशी दफ़्तर करशनपा में साबिक़ अराकाने असेंबली और 2013 के असेंबली चुनाव में शिकस्त खाने वाले उम्मीदवारों के एक वफ़द ने उन से मुलाक़ात करके ये मैमोरंडम पेश किया था कि बोर्डस कार्पोरेशनों की चैरमैन शिप के लिए उन्हें फ़ौक़ियत दी जाये।

लेकिन परमेश्वर और सदर उमय्या ने उन्हें समझा दिया हैके इस मुतालिबा को क़बूल करना नामुमकिन है और कहा कि बोर्डस कार्पोरेशनों की तादाद कम है। यहां पार्टी के तमाम शोबों के लीडरों को नुमाइंदगी दी जानी है। एसे हालात में इन का मुतालिबा क़बूल करना दुशवार है।