चीफ़ मिनिस्टर की आज दिल्ली को रवानगी

हैदराबाद 30 मई: आंध्र प्रदेश की सयासी सरगर्मीयां क़ौमी दार-उल-हकूमत को मुंतक़िल होगई हैं जो आइन्दा दो दिन तक जारी रहेंगी क्यूंकि चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी दो रोज़ा दौरे पर जुमेरात को नई दिल्ली रवाना होरहे हैं।

इस दौरान कांग्रेस के कई अरकान ए एसम्बली और अरकान ए कौंसिल ने रियास्ती काबीना में अपने लिए जगह हासिल करने की कोशिशों में शिद्दत पैदा करदी है।

जबके चंद वुज़रा इस बात को यक़ीनी बनाने की कोशिशों में मसरूफ़ हैं कि का बीनी रद्दोबदल में उन्हें वज़ारत से महरूम ना किया जाये। चंद वुज़रा जिन में डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर दामोदर राज नरसिम्हा शामिल हैं वो वज़ारत-ए-दाख़िला के लिए कोशिश कररहे हैं जो पी सबीता इंदिरा रेड्डी के इस्तेफा के सबब मख़लवा हुई है।

अगरचे चीफ़ मिनिस्टर अपने दौरा दिल्ली की एहमीयत को घटाने की कोशिश कररहे हैं लेकिन सयासी हलक़ों में ये समझा जा रहा है कि वो कांग्रेस हाईकमान से बातचीत के दौरान अपनी काबीना में तौसीअ, रद्दोबदल को क़तईयत देंगे।

रियास्ती एसम्बली के बजट सैशन का दूसरा मरहला 10 जून से शुरू होगा और तवक़्क़ो हैके चीफ़ मिनिस्टर 8 जून को काबीना में तौसीअ करसकते हैं।

ताहम ज़राए ने कहा ये भी मुम्किन हैके चीफ़ मिनिस्टर काबीना में जल्द से जल्द तौसीअ के ख़ाहिशमंद हैं क्यूंकि वो काबीना में जगह ना मिलने से नाख़ुश अरकान को एसम्बली मीटिंग के आग़ाज़ से पहले ही मुतमइन करसकें।