चीफ़ मिनिस्टर पर क़ाइदीन के हौसले पस्त करने का इल्ज़ाम

हैदराबाद 12 अक्टूबर ( सियासत न्यूज़ ) टी आर ऐस रुकन असैंबली के तारिक रामाराव ने चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि अपनी सरगर्मीयों के जरिये वो चीफ़ मिनिस्टर नहीं बल्कि चीप मिनिस्टर साबित हो रहे हैं ।

आज अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए तारिक रामाराव ने के सी आर स्वामी गौड़ और विट्ठल पर मुक़द्दमात आइद करने की मुज़म्मत की और कहा कि इस तरह मुक़द्दमात के ज़रीया क़ाइदीन के हौसलों को पस्त करने की कोशिश की जा रही है।

उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर को मश्वरा दिया कि वो इस तरह की सरगर्मीयों को तर्क कर दें । रामाराव ने कहा कि हुकूमत नहीं चाहती कि तलंगाना तहरीक जारी रहे क्योंकि इस से मर्कज़ी हुकूमत पर दबाव बढ़ रहा है और मर्कज़ ने तेलंगाना के हक़ में फ़ैसले केलिए सरगर्मीयों का आग़ाज़ कर दिया है ।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना क़ाइदीन पर जिन इल्ज़ामात के तहत मुक़द्दमात दर्ज किए गए वो बिलकुल बे बुनियाद हैं । उन्हों ने सवाल किया कि सीमा आंधरा से ताल्लुक़ रखने वाले वज़ीर टी जी वेंकटेश ने इश्तिआल अंगेज़ ब्यान दिया था लेकिन उन पर कोई मुक़द्दमा दर्ज नहीं किया और ना ही चीफ़ मिनिस्टर ने उन्हें इस तरह के ब्यानात से रोका ।

रामाराव ने कहा कि के रेनू का चौधरी ने मुख़ालिफ़ीन का सर क़लम करने की धमकी दी थी लेकिन इस पर भी कोई मुक़द्दमा दर्ज नहीं हुआ । सीमा आंधरा क़ाइदीन हड़ताल से निमटने केलिए एहितजाजियों को गोली मारने का मश्वरा दे रहे हैं लेकिन इन क़ाइदीन के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज करने से हुकूमत घबरा रही है । टी आर ऐस रुकन असैंबली ने कहा कि तहरीक को नुक़्सान पहुंचाने की ये कोशिशें कामयाब नहीं होंगी बल्कि इस से तहरीक और मुस्तहकम होगी ।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले किसानों को बर्क़ी सरबराह नहीं की जा रही है । तेलंगाना के मुलाज़मीन और तलबा की गिरफ्तारियां जारी हैं लेकिन अफ़सोस कि तलंगाना के वुज़रा ख़ामोश तमाशाई का रोल अदा कर रहे हैं। उन्हों ने कहा कि तेलंगाना वुज़रा को अगर तेलंगाना तहरीक से हमदर्दी है तो उन्हें चाहीए कि वो चीफ़ मिनिस्टर के ख़िलाफ़ बग़ावत करते लेकिन ये वुज़रा अपनी कुर्सीयों को बचाने के लिए चीफ़ मिनिस्टर के अतराफ़ घूम रहे हैं ।

उन्हें ये तए करना होगा कि वो अवाम के साथ हैं या फिर सीमा आंधरा क़ाइदीन की कट पतली बने हुए हैं । तारिक रामाराव ने कहा कि किरण कुमार रेड्डी मुत्तहदा आंधरा प्रदेश के आख़िरी चीफ़ मिनिस्टर हैं क्योंकि अलहदा रियासत तलंगाना बहुत जल्द तशकील पा जाय गी । उन्हों ने कहा कि किरण कुमार रेड्डी आंधरा प्रदेश केलिए उम्मीद की किरण नहीं बल्कि आख़िरी किरण है।

उन्हों ने कांग्रेस के तेलंगाना क़ाइदीन से सवाल किया कि वो मुख़ालिफ़त तेलंगाना सरगर्मीयों के बावजूद किस तरह चीफ़ मिनिस्टर की ताईद कररहे हैं । किरण कुमार रेड्डी ने नई दिल्ली में तेलंगाना तहरीक की मुख़ालिफ़त की थी ।फिर भी तेलंगाना क़ाइदीन उन की हुकूमत की ताईद कर रहे हैं ।