चुनाव में ला ऐंड आर्डर की हसासीयत का जायज़ा

डिस्ट्रिक्ट इलेक्शन ऑफीसर-ओ-कमिशनर ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन सोमेश कुमार ने इंजनी कुमार एडीशनल कमिशनर पुलिस, मुकेश कुमार मीना ज़िला कलेक्टर हैदराबाद-ओ-रिटर्निंग ऑफीसर हैदराबाद पारलीमानी हलक़ा, राहुल बोज्ह स्पेशल कमिशनर जी एच्च एम सी और ई सिरीधर जवाइंट कलेक्टर हैदराबाद-ओ-रिटर्निंग ऑफीसर सिकंदराबाद पारलीमानी हलक़ा के साथ जी एच्च एम सी हेड ऑफ़िस में तमाम रिटर्निंग ऑफीसरस और कोर्रेस्पॉन्डिंग नूडल पुलिस ऑफीसरस का आइन्दा आम चुनाव 2014 के ज़िमन में डिस्ट्रिक्ट सेकोरेटी प्लान, ला एंड आर्डर की हस्सासीत पर एक मीटिंग मुनाक़िद किया।

सोमेश कुमार ने ओहदेदारों को हिदायत दी कि वो हस्सास इलाक़ों की नक़्शा साज़ी का काम मुकम्मिल करलीं और पिर की शाम तक रिपोर्ट (ज़ात, फ़िर्कावाराना और मुजरिमाना पस-ए-मंज़र का अहाता करते हुए) दाख़िल करें।

उन्होंने कहा कि जी एच्च एम सी ने तमाम फॉर्मटस और रिपोर्टस ऑनलाइन पेश करने अंदरून दो दिन एक आई टी टूल तैयार कररहा है। उन्होंने कहा कि मौजूदा 24×7 काल सेंटर बराए अज़ाला-ए-शिकायात को इलेक्शन से जुड़े उमूर के लिए भी इस्तेमाल किया जाएगा और बयान किया कि अंदरून 6-7 दिनों में इलेक्शन से जुड़ी शिकायत का निगरान निज़ाम शुरू किया जाएगा।

डिस्ट्रिक्ट इलेक्शन ऑफीसर ने रिटर्निंग ऑफीसरस और पुलिस नूडल ऑफीसरस को हिदायत दी कि तमाम काऊंटिंग हॉल्स और स्ट्रोंग रूम्स का मुशतर्का मुआइना किया और तालीमी रिपोर्ट रवाना करे।