चेन्नाई टेस्ट में बौलिंग ना करने पर वाटसन को अफ़सोस

हैदराबाद 1 मार्च : ऑस्ट्रेलियाई क्रिकेट टीम के ऑलराउंडर शेन वाटसन महसूस करचुके हैं कि वो अपने कैरियर के दौरान मुकम्मल तौर पर बौलिंग को ख़ैरबाद नहीं कह सकते क्योंकि जिस तरह उन्होंने चेन्नाई टेस्ट में हिंदूस्तानी कप्तान महेंद्र सिंह धोनी के ख़िलाफ़ अपने साथी बोलरों को बेबस देखा ।

ज़ख़मों की वजह से वाटसन हिंदूस्तान के ख़िलाफ़ 4 मुक़ाबलों की टेस्ट सीरीज़ में सिर्फ़ बैटस्मेन की हैसियत से सामिल हो रहे हैं। आज यहां वाटसन ने कहा कि चेन्नाई टेस्ट में जिस वक़्त महेंद्र सिंह धोनी के ख़िलाफ़ उनके साथी बोलर बेबस दिखाई दे रहे थे तो उन्हें बौलिंग करने की ख़ाहिश हुई, लेकिन उन्होंने कहा कि वो दौरा हिंद के अलावा आई पी एल के इबतिदाई हिस्सा में बौलिंग ना करने का फ़ैसला किया है ।

वाटसन ने कहा कि गुजिशता माह बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट में वापसी के बाद पहली मर्तबा उन्हें चेन्नाई टेस्ट में बौलिंग ना करने का अफ़सोस हुआ है । वाटसन का मानना है कि इनका कुछ महीनों केलिए बौलिंग ना करने का फ़ैसला दूर रस नताइज फ़राहम करेगा क्योंकि वो पहले बौलिंग केलिए जिस्मानी तौर पर ख़ुद फिट बनाना चाहते हैं ।

वाटसन ने बौलिंग में अपनी वापसी के मुताल्लिक़ बनाए जाने वाले मंसूबा पर क़ायम रहने का इशारा देते हुए कहा कि वो आई पी एल के दूसरे हिस्से में बौलिंग करेंगे ताकि जुलाई और अगस्त में इंगलैंड के ख़िलाफ़ मुनाक़िद शुदणी अशीस सीरीज़ में वो ऑस्ट्रेलिया केलिए बौलिंग की ज़िम्मेदारी भी निभा सके ।

हिंदूस्तान में खेले गए गुजिशता 6 टेस्ट मुक़ाबलों में वाटसन ने 33.41 की औसत से 12 विकटें हासिल की हैं लेकिन इनका कहना है कि रवां सीरीज़ के दूसरे मरहले में बौलिंग का मंसूबा बना रहे थे लेकिन उन्होंने कहा कि जिस्मानी फ़िटनैस के एतबार से उन्हें बौलिंग केलिए मज़ीद दो या तीन माह का वक्त‌ दरकार है ।

चेन्नाई टेस्ट में धोनी की जानिब से ऑस्ट्रेलियाई बोलरों के ख़िलाफ़ बेहतर मुज़ाहरे के ज़िमन में वाटसन ने मज़ीद कहा कि वो इस मौके पर मेज़बान कप्तान के ख़िलाफ़ बौलिंग करने का इरादा था चूँकि वो धोनी के ख़िलाफ़ किसी भी विकेट पर बौलिंग का तजुर्बा रखते हैं ।

ज़ख़मों की वजह से बरीसबीन और एडीलेड टेस्ट में जनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ वो अपनी टीम की नुमाइंदगी नहीं कर पाए थे जबकि श्रीलंका के ख़िलाफ़ होबार्ट टेस्ट में 47.4 ओवर्स की बौलिंग के बाद वाटसन दुबारा ज़ख़मी हुए थे, जिस के बाद उन्होंने क्रिकेट ऑस्ट्रेलिया-ए-के मैडिकल अमला और पर्सनल फ़िज़ियो के इलावा कप्तान से तबादला-ए-ख़्याल किया था ।