जंगांव में सियासत Question Bank की तक़सीम

जंगांव, २७ जनवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) मुस्लिम डेवलपमेंट कमेटी जंगांव की जानिब से ज़िला परिषद हाई स्कूल उर्दू मीडियम जंगांव पर रोज़नामा सियासत की जानिब से तबा किए गए एस एस सी Question Bank तक़सीम किए गए।

इस मौक़ा पर सदर मुदर्रिस जनाब अबदुल हफ़ीज़ क़ासिमी ने कहा कि रोज़नामा सियासत क़ौम-ओ-मिल्लत की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए हर वक्त आगे बढ़ कर काम कर रहा है। तलबा-ए-ओ- तालिबात की सहूलत के लिए उर्दू, तेलगो में दसवीं जमात के Question Bank की किताबें तबा करवाकर तक़सीम करना ये काबिल-ए-तहसीन अमल है।

मुहम्मद ख़्वाजा मुज्तहिद उद्दीन मुदर्रिस ने कहा कि सियासत Question Bank की तक़सीम गुज़श्ता कई सालों से हो रही है जिस से जमात दहम के तलबा-ए-ख़ातिरख़वाह फ़ायदा उठा रहे हैं और उर्दू मीडियम के नताइज बेहतर हासिल हो रहे हैं।

मुहम्मद जमाल शरीफ़ ऐडवोकेट सदर मुस्लिम डेवलपमेंट कमेटी जंगाव ने कहा कि सियासत की जानिब से तालीमी मैदान में तलबा-ए-ओ- तालिबात को उजागर करने के लिए कोचिंग का भी एहतिमाम कर रहे हैं। पुलिस में भर्ती केलिए ट्रेनिंग का एहतिमाम भी किया जा रहा है।

सियासत एक अख़बार नहीं बल्कि एक तहरीक है जो मुस्लमानों की हर वक़्त रहनुमाई केलिए पेश पेश रहते हुए मसाइल को हल करवाने में कलीदी रोल अदा करता है। उन्हों ने तलबा-ए-को मश्वरा दिया कि ख़ूब मेहनत-ओ-लगन से तालीम हासिल करके बेहतरीन नताइज हासिल करते हुए आगे बढ़ें।

इस मौक़ा पर मुहम्मद सलीम MRP ने भी मुख़ातिब होते हुए कहा कि उर्दू मीडियम से तालीम हासिल करने के बाद भी आला ओहदों पर फ़ाइज़ हो सकते हैं। अपनी मादरी ज़बान को ज़िंदा रखना ज़रूरी है। तालीम हासिल करना एक दौर में निहायत ज़रूरी है।

तालीम ना हो तो कुछ भी हासिल नहीं होगा। सियासत के ज़िम्मेदार एक बड़ा काम अंजाम दे रहे हैं जो काबिल मुबारकबाद हैं। इस मौक़ा पर सैयद कलीम-उल-लाह मुदर्रिस , नुसरत जहां मुदर्रिस , शाहिदा सुल्ताना, उम्मतुल आलिया मौजूद थे।