जंगी जहाज़ भेजने के ख़िलाफ़ अमेरीका को ईरान का इंतिबाह

तेहरान, ०४ जनवरी (ए एफ़ पी) ईरान की फ़ौज ने आज अमेरीका की बहरी बेड़ा को ख़बरदार किया है कि इस के सब से बड़े तैय्यारा बर्दार जहाज़ को आबनाए हुर्मुज़ से दूर रखे, वर्ना ये जहाज़ ख़लीज-ए-फारिस में दाख़िल हुई तो वापस जा नहीं सकेगा।

तेहरान के न्यूक्लियर अज़ाइम पर पैदा होने वाली कशीदगी मुसल्लह तसादुम की नौबत को पहुंच सकती है। ईरान के मुसल्लह अफ़्वाज के सरबराह ब्रिगेडीयर जनरल अता उल्लाह सालही(Ataollah Saleh) ने कहा कि हम अमेरीका को मश्वरा देते हैं और ज़ोर दे कर कहते हैं कि अगर इस का जंगी जहाज़ ख़लीज-ए-फारिस में दाख़िल हुआ तो वो अपने साबिक़ ठिकाने पर वापिस नहीं जा सकेगा।

हम अपनी धमकीयों का इआदा करने का कोई इरादा नहीं रखते, हम सिर्फ एक बार ख़बरदार करते हैं। मुसल्लह फोर्सेस के सरकारी वैब साईट में ये बात लिखी गई है। ईरान का ये सख़्त पयाम आबनाए हुर्मुज़ में 10 रोज़ा बहरी जंगी मश्क़ों की तकमील के बाद दिया गया है।

अमेरीका अगर ख़लीज में दाख़िल होता है तो इस का जहाज़ वापस नहीं जा सकेगा। ईरान ने धमकी दी है कि आबनाए हुर्मुज़ की तंग समुंद्री राह को बंद कर दिया जाएगा। ये रास्ता ऑयल शिपिंग चैनल के लिए एहमीयत का हामिल है।

कल जंगी मश्क़ों के इख़तताम पर ईरान ने 3 मीज़ाईल दागे़ थे जिन में एक मीज़ाईल नया क्रूज़ मीज़ाईल है। ये मीज़ाईल उस नौईयत से तैयार किया गया है कि वो अपने निशाने को ज़रब लगा सकता है। ज़ेर समुंद्र जहाज़ों को भी निशाना लगाएगा।

अता उल्लाह सालही (Ataollah Saleh) यू एस एस जान सी स्टीनस (USS John C Stennis) जंगी जहाज़ का हवाला दे रहे थे जो अमेरीकी बहरीया का सब से बड़ा जंगी जहाज़ है। इस जहाज़ में बड़े पैमाने पर न्यूक्लियर ताक़त वाले ट्रांसपोर्टस 90 लड़ाका तैय्यारे और हैली कापटर्स रखे जाते हैं।

ये जहाज़ गुज़श्ता हफ़्ता आबनाए हुर्मुज़ से होकर गुज़रा था जो उम्मान के ख़लीज में वाक़्य मशरिक़ की तरफ़ चला गया। अमेरीकी डीफ़ैंस डिपार्टमेंट ने इस जहाज़ को रवानगी को मामूल का अमल क़रार दिया था। अमेरीकी सदर बारक ओबामा ने हफ़्ता के इख़तताम पर एक क़ानून पर दस्तख़त किए हैं जिन में ईरान के सेंटर्ल बैंक को निशाना बनाते हुए नए तहदीदात नाफ़िज़ किए जा रहे हैं। ईरान का सेंटर्ल बैंक इस्लामी जमहूरीया ऑयल बरामदात का फ़रोख़त कनुंदा है।

योरोपी यूनीयन भी ईरानी तेल पर तहदीदात नाफ़िज़ करने का फ़ैसला किया है। जनवरी के ख़तम तक ईरान के तेल पर मज़ीद तहदीदात का ऐलान किया जाएगा। ईरान का न्यूक्लियर सरगर्मीयों पर अक़वाम-ए-मुत्तहिदा ने चार मरहलों मैं तहदीदात नाफ़िज़ किए हैं इस के इलावा मग़रिब ने भी तहदीदात आइद किए हैं।

अमेरीका और दीगर कई अमेरीकी मुल्कों का गुमान है कि ईरान ऐटमी हथियार तैयार कर रहा है जबकि ईरान ने इन इल्ज़ामात को मुस्तर्द कर दिया है। ईरान का कहना है कि इस के न्यूक्लियर प्रोग्राम ख़ालिस बर्क़ी पैदा करने और मैडीकल उमूर की अंजाम दही के लिए है।

ईरान के मुसल्लह अफ़्वाज के सरबराह जनरल हुस्न फ़िरोज़ आबादी ने कहा कि पा सिदारा ना इन्क़िलाब चौकस जंगी फ़ौज के इलावा बाक़ायदा डीफ़ैंस सर्विसेस को आबनाए हुर्मुज़ में ताय्युनात किया जाएगा।