जंग बंदी के चंद घंटे बाद दोबारा जंग छिड़ गई, 50 हलाक

अमरीका और अक़वामे मुत्तहिदा की सालिसी से आग़ाज़ कर्दा 72 घंटे की जंग बंदी सिर्फ़ दो घंटे बाद ही झड़पों में 50 अफ़राद हलाक हो गए। फ़लस्तीनी अस्करीयत पसंद ग्रुप्स ने इल्ज़ाम आइद किया कि इसराईल ने तोपखाने से शॅलबारी करते हुए ग़ाज़ा पट्टी में चार अफ़राद को हलाक कर दिया।

इसराईल ने अस्करीयत पसंदों पर जवाबी इल्ज़ाम आइद किया कि उन्हों ने राकेट दागे़ हैं। चार फ़लस्तीनी हलाक और दीगर 20 ज़ख़्मी हो गए जबकि जुनूबी रफ़ीह के इलाक़ा में इसराईली तोपखाने ने शॅलबारी की।

फ़लस्तीनी ख़बररसां इदारा माआन ने ख़बर दी है कि दीगर तीन अफ़राद को इसराईल के निशाना बाज़ों ने जुनूबी ग़ाज़ा पट्टी में फायरिंग का निशाना बनाया। इसराईल फ़ौज के एक तर्जुमान ने कहा कि वाक़ियात का जायज़ा लिया जा रहा है।

तक़रीबन उसी वक़्त दो खु़फ़ीया सैरनों की आवाज़ अशकोल इलाक़ाई कौंसिल में सुनाई दी जबकि दो राकेट एक खुले इलाक़े में गिर पड़े। फ़लस्तीनीयों की जारीया इसराईल हमले में 2008-09 में इसराईली हमलों में हलाकतों की तादाद से ज़्यादा हो चुकी है कल जंग के 25वीं दिन जुमला 1450 फ़लस्तीनी हलाक हो चुके थे।

वाशिंगटन से इत्तिला के बामूजिब अमरीका ने इसराईल और फ़लस्तीन दोनों फ़रीक़ैन से जंगबंदी के दौरान सब्र और तहम्मुल अख़्तियार करने की अपील की है ताहम अमरीका ने बेक़सूर शहरीयों की जंग के दौरान हलाकत पर सीहूनी ममलकत इसराईल की सख़्त मुज़म्मत भी की है।