जंग बहुत होगई, अब मईशत पर तवज्जा दरकार

वाशिंगटन । 7 जनवरी । ( एजैंसीज़ ) अमरीकी सदर बराक ओबामा ने जंग ज़दा ममालिकमें फ़ौज में कमी का ऐलान करते हुए कहाहै कि जंग का अशरा (दहा-वकत)गुज़र गयाहै और अब अमरीका को अपनी मआशी तरक़्क़ी पर तवज्जा देने की ज़रूरत है । ताहम वज़ीर-ए-दिफ़ालियोन पनेटा का कहना था कि फ़ौज में कमी के बावजूद चैलेंजिज़ से निमटने कीसलाहीयत बरक़रार रखेंगे।

सदर ओबामा ने पीनटगान में फ़ौज में कमी के मंसूबे का ऐलान करते हुए कहा कि इस मंसूबे के तहत अमरीका अगले दस सालों में 450 अरब डालर बचाएगा। सदर ओबामा ने हथियारों या फ़ौजीयों में कमी के किसी वाज़िह मंसूबे का ऐलान नहीं किया और कहा कि ये मंसूबे अगले साल माली बजट में पेश किए जाऐंगे। अमरीकी सदर ने कहा कि दुनिया को जान लेना चाहिए कि अमरीका अपनी फ़ौजी बरतरी कोबरक़रार रखेगा। सदर ओबामा ने कहा कि अमरीका जंगी अशरे का वर्क़ उलट रहा है और ये तबदीली का वक़्त है।

सदर ओबामा ने कहा कि अमरीकी फ़ौजी अब भी अफ़्ग़ानिस्तानमें लड़ाई लड़ रहे हैं लेकिन अब जंग की लहर कम हो रही है। सदर ओबामा ने कहा दुनिया में अमरीकी ताक़त की बुनियाद उस की मज़बूत मईशत है जिसे बहाल करना बहुत ज़रूरी है जबकि अमरीका बहर-ए-अलकाहिल में अपनी ताक़त में इज़ाफ़ा करेगा।सदर अबामा ने इलैक्शन के साल में अपने हरीफ़ों की तन्क़ीद से बचने के लिए कहा कि अब भी दिफ़ाई बजट में इज़ाफ़ा होगा लेकिन ये इज़ाफ़ा कम रफ़्तार से होगा।

दूसरी तरफ़ अमरीकी वज़ीर-ए-दिफ़ा पनेटा ने कहा कि फ़ौज में कमी के मंसूबे के बावजूद अमरीकी फ़ौज एक ही वक़्त में एक से ज़्यादा चैलेंजिज़ से निमटने की सलाहीयत बरक़रार रखेगी।