जगत्याल में कम उमर तालिब-ए-इल्म को बरसर-ए-आम ज़ोद-ओ-कूब

शहर जगत्याल में एक कमसिन तालिब-ए-इल्म को पुलिस ने कल रात बरसर-ए-आम शदीद ज़ोद-ओ-कूब किया। इस वाक़िया पर आला ओहदेदार सख़्त ब्रहम हैं और मुआमले की तहक़ीक़ात का हुक्म दे दिया गया है। तफ़सीलात के मुताबिक़ शहर जगत्याल में ओमा पूर्णा इलाक़े से ताल्लुक़ रखने वाले दसवीं जमात के 15 साला तालिब दिनेश को पोचमा वाड़ा इलाक़े में पेट्रोल चोरी करने के इल्ज़ाम में मुक़ामी अवाम ने पकड़ कर पुलिस के हवाले किया जिस पर सर्कल इन्सपेक्टर सी ऐच देवा रेड्डी ने तालिब-ए-इल्म को सारी रात पुलिस स्टेशन में रखा,

और दूसरे दिन तालिब-ए-इल्म को पोचमा वाड़ा ले गए और दरयाफ़त किया कि पेट्रोल कहां से निकाला जिस पर तालिब-ए-इल्म ने इस बात से इनकार करते हुए दूसरे शख़्स का नाम बताया, जिस पर सी आई ने ब्रहमी की हालत में अवाम के दरमयान इस कमसिन लड़के के चेहरे पर तमाँचे मारे और लाठी से हाथों पर भी ज़बरदस्त पिटाई करदी। वहां मौजूद कांस्टेबल गंगा रेड्डी ने भी इस लड़के के बाल पकड़ कर पिटाई की। बाद अज़ां सी आई ने अपनी रीवोलवर निकाल कर मारने की धमकी तक दे दी।

इस सारे वाक़िया को एलेकटरानिक मीडीया के एक कैमरा मैन ने खु़फ़ीया तौर पर रिकार्ड करलिया और गुज़श्ता शब न्यूज़ चैनल पर टैली कासट करने के साथ ही हलचल मच गई।पी टी आई के मोताबिक ज़िला करीमनगर के जगत्याल टाउन में पुलिस ने कल एक 16 साला नौजवान को बरसर-ए-आम ज़ोद-ओ-कूब किया जिस का सख़्त नोट लेते हुए रियास्ती इंसानी हुक़ूक़ कमीशन ने डी जी पी को वाक़िया के बारे में रपोरटमारच तक पेश करने की हिदायत दी।

कमीशन के रुक्न ( नान जोडीशील ) के पैदा पीरी रेड्डी ने कहा कि ये वाक़िया इंतिहाई ज़ालिमाना और इंसानी हुक़ूक़ की संगीन ख़िलाफ़वरज़ी के मुतरादिफ़ है। उन्हों ने कहा कि कमीशन ने मीडीया रिपोर्टस पर अज़ ख़ुद कार्रवाई करते हुए ये नोटिस जारी की है। कल रात टी वी चैनल्स पर पुलिस को एक नौजवान को शदीद ज़ोद-ओ-कूब करते हुए दिखाया गया था।