जगन की तीन रोज़ा भूक हड़ताल

निज़ामाबाद, ०७ जनवरी ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़)परेशानीयों में मुबतला किसानों की मदद और उन्हें तसल्ली देने की ग़रज़ से वाई ऐस आर कांग्रेस के सदर मिस्टर जगन मोहन रेड्डी 10 जनवरी से 12 जनवरी तक आरमोर में किसानों के मसाइल पर धरना देंगे।

इन ख़्यालात का इज़हार वाई ऐस आर कांग्रेस के पार्टी तर्जुमान मिस्टर बाजी रेड्डी गोवर्धन , रियास्ती कमेटी के क़ाइदीन बी जनार्धन , ए श्रि निवास ,निरंजन रेड्डी,जे प्रसाद, मदनलाल और दीगर क़ाइदीन ने हड़ताल के पोस्टर्स की रस्म इजराई के बाद सहाफ़ीयों से बातचीत करते हुए किया। उन्हों ने कहा कि वाई एस आर कांग्रेस के सदर जगन मोहन रेड्डी की जानिब से किसानों के मसाइल पर तीन रोज़ के भूक हड़ताल के फ़ैसला से तेलंगाना की अवाम की जानिब से ज़बरदस्त ख़ैर मुक़द्दम किया जा रहा है। रियास्ती हुकूमत की मनमानी ,अवाम दुश्मन , किसान दुश्मन पालिसीयों के ख़िलाफ़ अवाम की जानिब से हुकूमत ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद करने का वाई ऐस जगन ने अज़म किया है और अवाम की जानिब से ये अपने जद्द-ओ-जहद को जारी रखे हुए हैं।मिस्टर बाजी रेड्डी गवर्धन ने बताया कि तेलंगाना के अवाम के जज़बात का एहतिराम करते हुए वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी ने प्लीनरी इजलास में तेलंगाना के मसला पर अपने मौक़िफ़ को वाज़िह किया है और इसी वजह से बानसवाड़ा ज़िमनी इंतिख़ाबात में मुक़ाबला नहीं किया है और आइन्दा भी ज़िमनी इंतिख़ाबात में मुक़ाबला नहीं करेगे ।

वाई एस जगन की ये तलंगाना में पहली यात्रा नहीं क़बल अज़ भी खम्मम में परुसा यात्रा के इलावा हैदराबाद में फीसों की अदायगी केलिए हुकूमत के ख़िलाफ़ हड़ताल के इलावा फ़ीस रीमबर्समेंट की अदमे अदाइगी से ख़ुदकुशी करनेवाली विरह लक्ष्मी के अफ़राद ख़ानदान से नालगोंडा में मुलाक़ात भी की । मिस्टर गोवर्धन ने वाई एस जगन की हड़ताल को बड़े पैमाने पर कामयाब करने की ज़िला के किसानों से ख़ाहिश की ।