जगन मोहन को ई डी के समन जारी

हैदराबाद 11 नवंबर (सियासत न्यूज़ ) वाई ऐस आर कांग्रेस के सरबराह वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी के मालियात की तहक़ीक़ात को वुसअत देते हुए अनफ़ोरसमनट डावर कट्टू रेट ने कड़पा एम पी के ख़िलाफ़ गै़रक़ानूनी रुकमी लेन देन से मुताल्लिक़ केस के सिलसिला में उन्हें समन जारी किए हैं ।

ई डी ने साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर आंधरा प्रदेश वाई ऐस राज शेखर रेड्डी के फ़र्ज़ंद जगन मोहन से कहा हीका किसी मजाज़ शख़्स को भेजें जो इन का पावर आफ़ अटार्नी रखता होता कि वो दस्तावेज़ात पेश करे और ई डी के हैड क्वार्टर्स वाक़्य दिल्ली में 28 नवंबर तक उन की तरफ़ से सवालात के जवाबात दे सके ।

ज़राए ने कहा कि ई डी ने जगन मोहन के ख़िलाफ़-ए-क़ानून इंसिदाद गै़रक़ानूनी रुकमी लेन देन ( पी ऐम एलए ) की दफ़आत के तेहत एक केस दर्ज रजिस्टर किया है और उन के मालीयाती लेन देन और सरमाया कारी मैं बैरूनी ज़र-ए-मुबादला क़वानीन की मुबय्यना ख़िलाफ़वरज़ी की तहक़ीक़ात भी कररहा है ।

ई डी की कार्रवाई सी बी आई की जानिब से जगन मोहन से मुताल्लिक़ा मुख़्तलिफ़ बिल्डिंग्स की तलाशी के चंद रोज़ बाद सामने आई है । सी बी आई ने भी उन के ख़िलाफ़ एक केस दर्ज कर रखा है और उन्हें हाल में करोड़ों रुपय के मुबय्यना लोहा कचधात कानकनी अस्क़ाम के सिलसिला में पूछताछ केलिए तलब किया है ।

ये एजैंसी बताया जाता है कि जगन मोहन और ओबला पोरम माइनिंग कंपनी के मालिक साबिक़ वज़ीर कर्नाटक जी जनार्धन रेड्डी के दरमयान मुबय्यना गठजोड़ की तहक़ीक़ात कररही है। ये केस ई डी की तहक़ीक़ात के बाद दर्ज रजिस्टर किया गया था जबकि ई डी ने कड़पा एम पी और उन के मुआवनीन की जानिब से अपनी मिल्कियत वाली कंपनीयों मैं फंड्स मशग़ूल करने के पस-ए-मंज़र की तहक़ीक़ात की थी ।