जगन मोहन रेड्डी की अदम ए गिरफ़्तारी पर तेलगूदेशम की तन्क़ीद

(सियासत न्यूज़ ) साबिक़ रियास्ती वज़ीर-ओ-क़ाइद तेलगूदेशम पार्टी मिस्टर ऐस चंद्रा मोहन रेड्डी ने दरयाफ़त कया कि आख़िर क्या वजह हे की सदर वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी-ओ-रुकन पार्लीमेंट‌ मिस्टर वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी को अभी तक क्यों गिरफ़्तार नहीं किया गया जबकि ग़ैर महसूब असासा जात‍ ओ‍ रुक़ूमात मुआमलों में सी बी आई की जानिब से पेश कर्दा चार्ज शीट में मिस्टर वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी को मुल्ज़िम नंबर 1 बताया गया है ।

उन्हों ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए इस ख़दशा का इज़हार किया कि अगर उन्हें फ़िलफ़ौर गिरफ़्तार ना किया जाये तो रिकोर्ड में उलट फेर वग़ैरा भी कर सकते हैं ।

साबिक़ वज़ीर तेलगूदेशम पार्टी ने इल्ज़ाम आइद किया कि बाज़ ऐसी बड़ी कंपनीयां जो बे क़ाईदगियों में मुलव्वस(लीपीत) हैं सी बी आई की पेशकर्दा चार्ज शीट में तज़किरा तक नहीं किया गया ।

मिस्टर एन चंद्रा मोहन रेड्डी जिन्हों ने गुज़शता माह हलक़ा असैंबली कोवर‌ के लिए मुनाक़िदा ज़िमनी इंतेख़ाब में वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी उम्मीदवार मिस्टर एन प्रसन्ना कुमार रेड्डी के मुक़ाबला में शिकस्त से दो चार हुए हैं कहा कि मिस्टर वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी सी बी आई जार्च शीट की पेशकशी के बाद अवाम के रूबरू जाने के अख़लाक़ी हक़ से महरूम होचुके हैं और कहा कि अगर इन में (वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी में ) कोई अख़लाक़ी अक़दार हों तो फ़ौरी तौर पर अदालत में ख़ुदसपुर्द होजाएं ।

तेल्गूदेशम क़ाइद ने दरयाफ़त किया कि आख़िर उन्हें गिरफ़्तार ना किए जाने की वजह कया है और ये जानना चाहा कि मिस्टर वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी क़ानून से बाला तर तो नहीं हैं । मिस्टर चंद्रा मोहन रेड्डी ने इल्ज़ाम आइद किया कि मर्कज़ी कांग्रेस क़ियादत मिस्टर जगन मोहन रेड्डी को केसेस से बचाने के लिए कोशां दिखाई दे रही है ।

उन्हों ने सी बी आई को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि वो सिर्फ़ मामूली छोटी मछलीयों को ही पकड़ रही है और बड़ी मछलीयों को आज़ादाना तौर पर घूमने के लिए छोड़ दे रही है जबकि मर्कज़ी वज़ीर मिस्टर ए राजा ,सुरेश कलमदी ,कन्नी मूज़ी और अमर सिंह जैसे क़ाइदीन को भी गिरफ़्तार किया गया लिहाज़ा उन्हों ने दरयाफ़त किया कि मिस्टर जगन मोहन रेड्डी को गिरफ़्तार ना करने की कोई ख़ुसूसी वजूहात हैं ।

साबिक़ वज़ीर तेल्गूदेशम पार्टी ने मिस्टर जगन मोहन रेड्डी को गिरफ़्तार करने की सूरत में संगीन नताइज की वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी क़ाइदीन की धमकीयों पर सख़्त एतराज़ किया।