जगन सिर्फ़ तहक़ीक़ात में तआवुन करें

हैदराबाद 27 जनवरी (सियासत न्यूज़ ) सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर बी सत्य ना रायना ने कहा कि बदउनू इंयां हुई हैं तो मंज़रे आम पर आईनगी इस केलिए जगन को गोली मारने की ज़रूरत नहीं है ,सिर्फ उन का तहक़ीक़ात में सी बी आई से तआवुन करना काफ़ी है । चंद ग़ैर समाजी अनासिर हुकूमत को बदनाम करने केलिए मुजस्समों को नुक़्सान पहूँचा रहे हैं ,ख़ाती बहुत जल्द मंज़रे आम पर आजाऐंगे ।

सदर वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी मिस्टर जगन मोहन रेड्डी ने उन्हें सी बी आई तहक़ीक़ात से हरासाँ करने के बजाय गोली मार देने का मुतालिबा किया था इस पर जवाब देते हुए सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी ने कहा कि कांग्रेस पार्टी या हुकूमत किसी से कोई ज़ाती या सयासी इंतिक़ाम नहीं ले रही है । सी बी आई एक आज़ादाना और ख़ुदमुख़तार इदारा है और वो सबूतों की बुनियाद पर ही किसी के ख़िलाफ़ कार्रवाई करता है । सी बी आई की तहक़ीक़ात पर तन्क़ीद करने के बजाय जिन पर इल्ज़ामात आइद हैं वो तहक़ीक़ात में तआवुन करते हुए अपने आप को बेक़सूर होने का अवाम को सबूत दें ।

उन्हों ने कहा कि क़ाइद अप्पोज़ीशन को बद उनवानियों और बे क़ाईदगियों के बारे में बात करने का सदर तेलगुदीशम पार्टी मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू को अख़लाक़ी हक़ भी नहीं है अगर नायडू हुक्म अलतवा हासिल ना करते तो जेल की सलाखों के पीछे होते । मिस्टर बोतसा सत्य ना रावना ने कहा कि चंद ग़ैर समाजी अनासिर एक मुनज़्ज़म साज़िश के तहत हुकूमत की नेकनामी को बदनाम करने केलिए अंबेडकर के मुजस्समों को नुक़्सान पहूँचाते हुए रियासत के पुरअमन हालत को बिगाड़ने की कोशिश कररहे हैं जिस की कांग्रेस पार्टी सख़्त मुज़म्मत करती है।