जनरल क्यानी और दीगर ,उसामा की मौजूदगी से लाइलम नहीं थे ,जेम्स जोनज़ का दावा

वाशिंगटन। 4 दिसमबर (एजैंसीज़) मेमो गेट स्कैंडल के अहम किरदार और अमरीकी क़ौमीसलामती के साबिक़ मुशीर जेम्स जोनज़ मानते हैं कि पाकिस्तानी आर्मी चीफ़ जनरल अशफ़ाक़ परवेज़ क्यानी और दीगर , पाकिस्तान में उसामा की मौजूदगी के बारे में जानते थे। उन्हों ने कहा कि पाकिस्तान ख़ुद तबाही के रास्ते पर चल रहा है। पाकिस्तानी फ़ौज हमारे साथ मिल कर काम नहीं कररही, अगर मरबूत राबते होते तो महमंद जैसा वाक़ियाना होता।

चार्ली रोज़ के साथ इंटरव्यू में इस हवाले से जेम्स जोनज़ से मुतअद्दिद सवालात पूछे गए। जब चार्ली रोज़ ने पूछा कि क्या आप मानते हैं कि जनरल क्यानी और दीगरउसामा बिन लादन की पाकिस्तान में मौजूदगी के बारे में नहीं जानते थे तो जेम्स जोनज़ ने कहा कि मेरे ख़्याल से ये नाक़ाबिल तसव्वुर है, ये मेरी ज़ाती राय है कि इस पर यक़ीन करना ज़रा मुश्किल है। ऐसी कोई मंतिक़ नहीं।

इस पर यक़ीन करना मुश्किल है, मैं चाहूंगा, वो आप के शो में आएं और उन सवालात का जवाब दें। जेम्स जोनज़ ने कहा कि मैं 2 बरस तक वाईट हाउज़ के साथ पाकिस्तान के मुआमलात में शामिल रहा लेकिन जो वहां कुछ होरहा है, मंतक़ी दलायल के साथ उस की वज़ाहत करना भी मुश्किल है क्योंकि इस ने नतीजा निकाला है। वो ये है कि पाकिस्तान वो मुलक है जो ख़ुद अपनी तबाही के रास्ते पर चल रहा है। चूँकि वो अमरीका और दीगर की तरफ़ से फ़राहम किए जाने वाले मौक़ा का फ़ायदा नहीं उठा रहा। ये मवाक़े पाकिस्तानी मुआशरे को ड्रामाई अंदाज़ में तबदीलकरदेंगे।