जराइम की रोक थाम पुलिस का अव्वलीन फ़रीज़ा

एस आई हदनोर पुलिस स्टेशन लावा कुमार ने नुमाइंदा सियासत से बातचीत करते हुए कहा कि पुलिस की तरफ से जराइम-ओ-हादसात की रोक थाम के लिए ख़ुसूसी कंट्रोल रुम का क़ियाम अमल में लाया जा रहा है।

नयालकल मंडल को जराइम से पाक करना पुलिस की अव्वलीन ज़िम्मेदारी है। सब इंस्पेक्टर हदनोर पुलिस स्टेशन की हैसियत से एक अर्सा तकमील के मौके पर उन्होंने कहा कि सरका, क़त्ल और फ़िर्कावाराना कशीदगी में शामिल अफ़राद को हरगिज़ बख्शा नहीं जाएगा, जिस में अवाम का तआवुन बहुत ज़रूरी है।

उन्होंने 12 क़त्ल और 28 सरका की वारदात का मुअम्मा हल करने का इन्किशाफ़ किया। हालाते नशे में गाड़ीयों को चलाने वाले अफ़राद को सख़्त हिदायत दी जा रही है। नयालकल मंडल के 32 मवाज़आत में अवाम के तहफ़्फ़ुज़ के लिए पुलिस जवानों को मुतय्यन किया गया है।

नुमाइंदा सियासत की तरफ से फ़िरोज़ अहमद क़त्ल केस के मुताल्लिक़ पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए उन्होंने कहा कि इस केस की तहक़ीक़ात आला सतह पर हो रही हैं, बहुत जल्द क़त्ल में शामिल् अफ़राद को गिरफ़्तार किया जाएगा।

उन्होंने कहा कि उर्दू ज़बान-ए-शीरीं ज़बान है और अख़बार सियासत उर्दू अख़बारात में काफ़ी मक़बूलियत रखता है। उन्होंने कहा कि उर्दू ज़बान सीखने की वो ख़ाहिश हैं।