जराइम की वारदातों में कमी,साइबर क्राईम में मामूली इज़ाफ़ा

हैदराबाद 30 दिसमबर (सियासत न्यूज़ ) शहर हैदराबाद में गुज़शता साल के मुक़ाबिल जारीया साल जराइम की वारदातों में 13 फ़ीसद कमी वाक़्य हुई । कमिशनर पुलिस मिस्टर ए के ख़ान ने आज पुलिस ऑफीसर मैस में मुनाक़िदा सालाना प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि 2010 मैं जुमला 16703 जराइम के वाक़ियात पेश आए थे जबकि जारीया साल 14718 वाक़ियात रौनुमा हुए ।उन्हों ने कहा कि इन वाक़ियात में कमी की वजह हैदराबाद सिटी पुलिस की कड़ी मेहनत है ।

मिस्टर ख़ान ने कहा कि गुज़शता साल के मुक़ाबिल जारीया साल में साइबर क्राईम वाक़ियात में मामूली सा इज़ाफ़ा हुआ है क्योंकि साल 2010 में 53 मुक़द्दमात दर्ज किए गए थे जबकि 2011 डिसमबर 68 केसिस आई टी ऐक्ट के तहत दर्ज किए गए हैं । उन्हों ने कहा कि क़तल ,डकैती और सरका की वारदातों में कमी हुई है लेकिन रहज़नी की वारदातों में मामूली सा इज़ाफ़ा देखा गया है।गुज़शता साल 851 जबकि जारीया साल 884 रहज़नी की वादा तैं वाक़्य हुईं ।

कमिशनर पुलिस नेमज़ीद बताया कि ख़वातीन के ख़िलाफ़ जराइम में मामूली सी कमी पेश आई है लेकिन अस्मत रेज़ि के वाक़ियात में इज़ाफ़ा हुआ है । गुज़शता साल 43 अस्मत रेज़ि के वाक़ियात पेश आए थे जबकि जारीया साल 56 वाक़ियात रौनुमा हुए । मिस्टर ख़ान ने कहा कि ख़वातीन के ख़िलाफ़ जराइम की रोक थाम केलिए मौजूदा तीन वीमनस पुलिस स्टेशनों के इलावा मज़ीद तीन पुलिस स्टेशन सैंटर्ल ज़ोन ,ईस्ट ज़ोन ,वैस्ट ज़ोन में क़ायम किए जाऐंगे ।

उन्हों ने कहा कि ड्रग्स स्मगलिंग के वाक़ियात में अचानक इज़ाफ़ा और उन वाक़ियात में बैरून-ए-मुमालिक के बाशिंदों का मुलव्विस होना तशवीश का बाइस है और इस से निमटने केलिए हैदराबाद पुलिस सैंटर्ल क्राईम स्टेशन में ऐन्टी नारकोटिक सेल क़ायम किया जा रहा है और इस सेल के ज़रीया शहर में ड्रग्स, कोकीन ,हशीश और गांजे की स्मगलिंग करने वालों के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जाएगी।

मिस्टर ख़ान ने कहा कि कमिशनर टास्क फ़ोर्स ने जारीया साल मुख़्तलिफ़ किस्म के एहतिजाजों से बख़ूबी निमटा है और हर साल मुनाक़िदहोने वाले मीलाद उन्नबी ई, रामनवमी , हनूमान जयंती , गणेश विसर्जन और दीगरतहवारों के दौरान भी बंद-ओ-बस्त में अहम रोल अदा किया है । उन्हों ने कहा कि टास्क फ़ोर्स ने शहर में रूडी अनासिर के ख़िलाफ़ कार्रवाई करते हुए कई टोलियों को गिरफ़्तार किया है जो डकैती ,जबरन वसूली , अग़वा ,गै़रक़ानूनी तौर पर हथियार रखने और दीगरसंगीन वारदातों में मुलव्वस होने वाले जराइमपेशा अफ़राद के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की है ।

उन्हों ने मज़ीद कहाकि गुज़शता पाँच साल के दौरान मज़हबी रयालयों की तादाद दुगुनी होगई है जो सिटी पुलिस की ज़िम्मेदारीयों में इज़ाफे़ का सबब बन गई है ।उन्हों ने कहा कि हर साल मुनाक़िद होने वाले मज़हबी रयालयों के सबब सिटी पुलिस को ग़ैरमामूलीमुश्किलात का सामना करना पड़ रहा है । उन्हों ने ये वाज़िह तौर पर कहा कि शहर केहस्सास मुक़ामात से गुज़रने वाले रयालयों को नए रूटस पर जाने की इजाज़त नहीं दी जाएगी ।

उन्हों ने कहा कि तमाम फ़िरक़ों के मज़हबी रहनुमाओं को इस सिलसिला में जद्द-ओ-जहद करनी ज़रूरी है और बड़े पैमाने पर निकाले जाने वाले जलूस और रयालयों को कम करने की कोशिश करनी चाहीए ।उन्हों ने कहा कि मौजूदा हालात के मद्द-ए-नज़र दोनों शहरों में 2000 सी सी टी वी कैमरे नसब किए जाने का मंसूबा है और इस सिलसिला में रियास्ती हुकूमत को हैदराबाद पुलिस की जानिब से एक तजवीज़ पेश की गई है।