जलालुद्दीन अकबर, डायरेक्टर अक़लियती बहबूद

तेलंगाना हुकूमत ने मुहम्मद जलालुद्दीन अकबर (आई एफ़ एस )कंज़रवेटर आफ़ फॉरेस्ट (प्रोडक्शन ) दफ़्तर प्रिंसिपल चीफ़ कंज़रवेटर आफ़ फॉरेस्ट तेलंगाना का तबादला करते हुए डायरेक्टर अक़लियती बहबूद मुक़र्रर किया है।

वो स्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड की हैसियत से भी ख़िदमात अंजाम देंगे। चीफ़ सेक्रेटरी डॉ राजीव शर्मा ने इस सिलसिले में जी ओ आर टी 298 जारी किया।

वाज़िह रहे कि 20 जून को जलालुद्दीन अकबर को स्पेशल ऑफीसर तेलंगाना वक़्फ़ बोर्ड की हैसियत से तक़र्रुर के अहकामात जारी किए गए थे ताहम जी ओ में बाज़ तकनीकी ख़ामीयों के बाइस 23 जून को एक और जी ओ जारी किया गया जिस में स्पेशल ऑफीसर की हैसियत से मुद्दत छः माह मुक़र्रर की गई जबकि पहले जी ओ में एक साला मुद्दत मुक़र्रर की गई थी।

वक़्फ़ एक्ट के मुताबिक़ स्पेशल ऑफीसर को छः माह से ज़ाइद अर्सा तक बरक़रार नहीं रखा जा सकता। जारी करदा ताज़ा जी ओ में हुकूमत ने मिस्टर जलालुद्दीन अकबर को स्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड के अलावा डायरेक्टर अक़लियती बहबूद के दो अहम ओहदे तफ़वीज़ किए हैं।

डायरेक्टर अक़लियती बहबूद दरअसल कमिशनर अक़लियती बहबूद का ओहदा है। जी ओ में स्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड तहरीर किया गया क्युंकि वक़्फ़ बोर्ड की दोनों रियासतों में तक़सीम का अमल अभी बाक़ी है। वाज़िह रहे के 18 जून को स्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड की हैसियत से शेख़ मुहम्मद इक़बाल ( आई पी एस ) की मीयाद ख़त्म हुई थी और वो कमिशनर अक़लियती बहबूद आंध्र प्रदेश की हैसियत से ख़िदमात अंजाम दे रहे हैं।

स्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड और डायरेक्टर अक़लियती बहबूद के मख़लवा ओहदों पर आई एफ़ एस ओहदेदार के तक़र्रुर से तवक़्क़ो की जा रही हैके महिकमा की कारकर्दगी बेहतर होगी।