जश्न तेलंगाना प्रोग्राम्स के बाईकॉट का एलान

तेलंगाना के पहले यौमे तासीस के मौके पर हुकूमत को तलबा की ब्रहमी का सामना है। हुकूमत के इक़दामात के ख़िलाफ़ जामिआ उस्मानिया के तलबा ने 2 जून को योम-ए-स्याह मनाने और यौमे तासीस तक़ारीब में हिस्सा ना लेकर हुकूमत के ख़िलाफ़ मुहिम का आग़ाज़ करने का फ़ैसला किया है।

हुकूमत की तरफ से उस्मानिया यूनीवर्सिटी की अराज़ी के हुसूल की कोशिशों के ख़िलाफ़ तलबा ने महाज़ आराई शुरू करदी है। इस से क़बल हुकूमत और तलबा के दरमयान मख़लवा जायदादों पर तक़र्रुत कॉन्ट्रैक्ट मुलाज़िमीन को बाक़ायदा बनाने के ख़िलाफ़ महाज़ आराई हुई थी लेकिन हुकूमत ने जब जामिआ उस्मानिया की अराज़ी को हासिल करके इमकना प्रोजेक्ट की तामीर का एलान किया तो तलबा ने हुकूमत के ख़िलाफ़ मुहिम का आग़ाज़ कर दिया जिसे कांग्रेस और बी जे पी की हिमायत हासिल है।

रियासत के मुख़्तलिफ़ अज़ला में जहां 2 जून को यौमे तासीस तेलंगाना तक़रीब मुनाक़िद होगी, इस बात पर ख़ुसूसी तवज्जा मर्कूज़ की जा रही हैके इन प्रोग्रामों में किसी किस्म के मसाइल पैदा ना हूँ। प्रोग्राम्स के बाईकॉट के सिलसिले में तलबा का मौक़िफ़ ये हैके हुकूमत ने हुसूले तलंगाना के लिए तहरीक के दौरान जो वादे किए थे उन से हुकूमत इन्हिराफ़ कर है।